Inlägg från: Lycklig 76a |Visa alla inlägg
  • Lycklig 76a

Moralen framför allt!;.)

Och så hade man ju fått den kall och gó

• Lycklig 76a

Särskilt jag som försöker bli gravid & så, hade tyckt det var gött att slippa springa till torget varje gång man ska ha hem något!!!

• Lycklig 76a

Karjac: jag tycker att vi låser in dom i Big Brotherhuset, och kastar bort nykeln (Jag är verkligen på gång nu, känns härligt!!)

• Lycklig 76a

Men det var ju lustigt, är du tankeläsare här ovan eller???
    Vi kanske inte behöver skriva mer nu, vi kan bara tänka, så tänker vi samma hela tiden!!!

• Lycklig 76a

Jag tycker inte vi ska släppa ut dom, utan bara slänga bort nykeln så är vi av med dom... J*vla snyltare!!!

jag tycker alla andra tar blien, så kan dom sitta där och förpesta sig själva, tills de lärt sig!!!

• Lycklig 76a
    Känns skönt att kunna vara till allmänhetens nytta

Tycker det är slappt att inte fler tar tag i saken, bra att Ni kom iallafall!!
  • Lycklig 76a

Ja, det hade varit underbart att se... men hur ska vi kunna se det, när det inte finns några kamror Luriga frågeställningar vi ställs inför

• Lycklig 76a

jag tycker det är omoraliskt att anmäla folk på FL, för att man sagt åt dem att de är xxxxxxx (ett annat ord för stukat foten) Jag menar, är man riktigt elak mot någon, så säger jag ifrån!!! Jag är en stolt moraltant! Ska skalpera människan om jag får tag ienna... Mohahahahahahahahah

• Lycklig 76a

Högst omoraliskt vill jag tillägga!!!

• Lycklig 76a

Kanske tandläkaren kunde använda "lågenergilampa" och spara lite el. Det är ett himla slöseri att bränna på sjuset, som de gör
    Tandläkare är omoraliska de också förresten. De arbetar i ett ockerimperium (tänk om min snälla tandläkare visste vad jagskrev här )

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)