Moralen framför allt!;.)
RadixLecti: Fan..e're så..redan gjort?!?! Jaha..då var den saken ur världen då?
RadixLecti: Fan..e're så..redan gjort?!?! Jaha..då var den saken ur världen då?
Jaha..då får har de väl flyttat till en annan bas för att genomdriva det moraliska förfallet då. *ser sig omkring...hmmm..Persien ansågs väl av de gamla grekerna vara en hemvist för syndigt leverne och allsköns omoral..Persepolis..står det kvar?*
KarJac: *skratt*..Ja....INGEN BRO!! (Så kan RadixLecti simma över när kalmarsund när hon ska till fastlandet
*
Broar överlag är ju moraliskt förkastligt..byggstopp påfordras..och riv alla existerande broar!!!
RadixLecti: F'låt..."han" ska det givetvis vara.
RadixLecti: Va!?!?! Pågår det en utrotningsprocess i detta nu som jag helt missat?!?!
Jag, som den moralismens fanbärare jag är, säger till Er alla: Riv för bövelen alla broar!!!
Simon och Art skall pryglas tills de gör avbön och reviderar texten!!! Robert Broberg tar ingen människa på allvar så han kan gott tillåtas "spejsa" vidare..möjligtvis med ett elchockshalsband på sig.
När det gäller Gud så är det ju en fruktansvärd omoral att nitiskt betrakta alla skapelser med förstoringsglas utan att ha vett nog att titta sig i spegeln en enda gång!!!
RadixLecti: Men usch då..du tuttade väl inte eld på stackars små insekter?!?! Vad är du för människa egentligen!!??
RadixLecti: Haha..så du kände dig manad att förkorta deras tillkommande lidanden med..."förstoringsglas"?!?!