Inlägg från: Erasmus |Visa alla inlägg
  • Erasmus

Moralen framför allt!;.)

*skakar uppgivet på huvudet*

• Erasmus

Puffar upp moraltråden...som e på tok för viktig för att låta förfalla!!!

• Erasmus

*Skratt*...Nå..hukande eller framåtböjd hundbajsplockare..kan man inte visa en olämplig "månskära" oavsett!?!? Nå..som Ni påpekar så skall dylikt beteende beivras!!!

• Erasmus

KarJacs inlägg låter givetvis sunt - för vi kan ju inte ha en massa morsor på stan som går omkring och skyltar med både "ditt&datt"..det e moraliskt förkastligt!!! Mitt förslag e att ALLA skall tvingas gå omkring i påtagligt bylsiga träningbyxor(gärna "häng" så att rumpan ter sig obefintlig)med tillhörande XXL sweatshirts -polotröja under givetvis...så att risken för att man skall se "klyfta" e lika med noll!!

Kurvor överlag e fanimig omoraliskt...de ska väck!!!

• Erasmus

Ja..usch!! Vad göra åt slynglarna som köper champagne för flera tusenlappar och sedan häller ut denna!?! Ja..att tvångstitta på "Karl-Bertil Jonssons Julafton" ett oändligt antal gånger löser nog inte upp det här moraliska förfallet!!

• Erasmus

KarJac: Skitbra...Bengtsfors är det som gäller för detta patrask således!!!!

• Erasmus

Wolfhound: Ja..det låter sannerligen som en rent fruktansvärd upplevelse - men så blir det ju när det moraliska förfallet har fått fortgå under en så pass lång period(som tur e så har ju du startat denna tråd så att vi på något sätt kan bromsa den här fasansfulla utvecklingen!). Nå...det var ju bättre förr - folk var anständigt klädda(t.o.m på badplatsen)och tågen gick i tid!!

Frid/E.

• Erasmus

Tillägg angående Lena Ph: Alla de som någonsin dejtat/dejtar den förskräcklige programledaren Martin Björk måste bli föremål för moralisk upptuktelse!!!!!!!!!!!!!!

• Erasmus

Okej..låt oss köra på KarJacs säkerhetsnålslösning tills vidare för dessa vedervärdiga hängpungar(gulp..hoppashoppashoppas jag aldrig får hängpung..hur mycket behöver den "hänga" egentligen..jag kanske redan har en?!?!)

Någon annan omoral vi ska ta tag i????

• Erasmus

Radix: *skratt*..sant!! Men ska man verkligen behöva ligga i ett badkar med kallt vatten hela sin ålderdom!?! Jag menar - när man ändå ser ut som ett russin på torra land alltså!?!

• Erasmus

KarJac: "Hmmm... när börjar en pung hänga?? Den gör ju det jämt ju... Vart går gränsen??"

Ja..detta var ju min undran...när blir den hängande pungen en moraliskt förkastlig "hängpung" egentligen!?!?!

• Erasmus

KarJac: *lååångt skratt*

Ypperlig definition!!!

• Erasmus

Äsch..omröstningar om både ditt&datt...vill lägga in en tydlig moralisk anmärkning mot detta fenomen. Fan..folk skall väl ändå ge fan i att "tycka" så inihelvete om saker&ting...nå..iaf innan vi rett ut vad som e moral&omoral och har en komplett lista över detta!!!

Gnnn....!!

• Erasmus

*Kikar in och puffar för den viktiga moraltråden..något som jag tyvärr varit slarvig med*

Aquariana som tycks vara vår skarprättare med sin fina rakhyvel får alltså raka dessa omoralens hejdukar frenetiskt..ty de har gått&låtit den förkastliga hårväxten gro vilt under den nämnda internetsemestern!!!

• Erasmus

Angående omoral så hittade jag en omröstning härinne på FL om köttfärssås med eller utan rivna morötter i...Gaaaah..det skall vara utan!!! Allt annat e djup omoral!!!!

• Erasmus

Angående omröstningar överhuvudtaget: Läs inlägg 307!!

Jag får raka mig själv!!! Deltog ju i nämnda köttfärssås-omröstning!!! Ja..jag e en idiot!!

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)