Inlägg från: Erasmus |Visa alla inlägg
  • Erasmus

Moralen framför allt!;.)

Rovdjuret alltså?!?!

• Erasmus

Wolfhound: *Bugar&Bockar*...tar tacksamt på mig den ansvarsfulla uppgiften att vara "slutstation/skarprättare"..

• Erasmus

RadixLecti: Nå..då får du inte SE Robocop 1!!!..bara alla usla uppföljare - under 4 års tid...om&omigen!!! Där får du för att du e så krånglig att ge ett kännbart straff!!!!

• Erasmus

Radix: Och eftersom du gillar Rovdjuret så bra så byter vi ut den mot "Commando" istället...det är den ENDA film du får se när du e klar med Robocop-uppföljarna om 4 år..ok?!?!

• Erasmus

Radix: *Pfff..börjar svettas ymnigt i försöken att komma på bra staff*...vi slopar "Commando" också..."Junior" får du se istället!!!

• Erasmus

Radix: Fan..lägg av&krångla!!!! RAKA SKALLEN OMEDELBART!!!!! seså..marsch pannkaka!!!!

• Erasmus

Radix: Nå..kännbara "straff" eller inte...du kan ju roa dig med att se alla(3-4?)filmer med "Lilla Jönssonligan" när du e klar med Robocop-uppföljarna...sen om det "svider" eller inte skiter jag i för du är tamigfan omoraliskt hopplös!!!

• Erasmus

Jag ger upp och inser att jag knappast duger som bödel

• Erasmus

Radix: Och du skall givetvis följa det stadgade&utdömda straffet och ENDAST se Robocop 2&3 en gng/dygn under 4 års tid!!!
    Remember: Part man. Part machine. All cop. The future of law enforcement!!!!!!

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)