Lantlig/Romantisk inredning!
Angeånde soffan så kan man ju ta den måla den och sen sälja den, om inte annat. Är helt övertygad om att folk säkert betalar en hyffsad slant ifall den är vit.
Angeånde soffan så kan man ju ta den måla den och sen sälja den, om inte annat. Är helt övertygad om att folk säkert betalar en hyffsad slant ifall den är vit.
Milface: Det är svårt att se exakt hur den ser ut. Det ser bara vitt ut. Jag tror ändå att jag kommer att välja antikvitt för att få den lite äldre känslan.
Juliah: Var har du köpt dina hissgardiner i köket?
Mystjejen: Det var jag som frågade. Tack för infon.
Är det nån som vet nåt om den där fina sänggaveln som finns på möbelgrossen. Ser jättefin ut på bilden. Har nån sett den i verkligheten?
Juliah: Underbar sida! Fina saker!
lilla uv: Jättebra tips! Jag går nämligen och funderar över samma sak.
lilla uv: Jag tänkte på det du skrev om tyget. Jag har sånna här med ekhandtag och tänkte på att eventuellt byta ut handtagen, men kan inte hitta några som jag gillar. Jag är mer förtjust i knoppar.
Var har ni köpt alla era fina klockor? Vill också ha en fin klocka att ha på väggen men vet inte var jag ska leta.
juliah: Ok. Jag tänker nog slå till ändå om den är i gott skick. Man kan ju alltid måla
Modellen är ju jättefin tycker jag och ser inte alls så IKEA-plastig ut. Eller, vad säger du som har en? Känns den plastig?