Inlägg från: Vilja78 |Visa alla inlägg
  • Vilja78

Lantlig/Romantisk inredning!

Undrar fortfarande om slipmaskin. Minns inte vem som hade köpt en, men jag vill gärna veta vad de kostar.
  • Vilja78
    Mystjejen: Är den bra för att slipa möbler med? Hittade blackanddecker, de har ganska många att välja på, men jag som inte är så kunnig har ingen aning om vilken man ska ta. Jag vill ha nån som är lätt att använda och förstå sig på.
  • Vilja78
    Jag är SÅ inredningssugen!!!! Vill verkligen flytta till vårt nya boende så att man kan få sätta igång...Kliar i fingrarna.

Har ni något bra förslag på takbelysning i hall?
  • Vilja78

samla:Åh, vad fin! Exakt något sådant som jag är ute efter!

• Vilja78
    samla: finns den kvar i IKEAS sortiment? Har du målat den med vanlig färg eller? Antikvitt?
  • Vilja78

samla: vad påhittig du är! Kul när man kan komma undan billigt med ett lyckat resultat. Var sprejfärgen dyr?

• Vilja78

En fråga till er alla: Hur löser ni det med tv-möbel. Personligen skulle jag inte vilja ha tvn synlig, då jag tycker det är fult med elektronik. Jag hade ju precis bestämt mig för det där tv-skåpet på IKEA som de verkar ha tagit bort ur sortimentet  .

Därför behöver jag nu tips och råd på vad man ska ha för tv-möbel. Vi har ingen platt tv.

• Vilja78

nublu: Jag hade bestämt mig för den här, men kan inte hitta den på hemsidan längre....
    (hade tänkt slipa och måla vit)

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!