Inlägg från: Vilja78 |Visa alla inlägg
  • Vilja78

Lantlig/Romantisk inredning!

Tyvärr så bor jag i Stockholm ... Tänkte ta en titt förbi Nacka byggnadsvård för att se om de har något.

• Vilja78

Eftersom lägenheten är nyproducerad så vill jag gärna få bort lite av fabrikskänslan och sätta beslag som är lantliga och lite gammaldagsa.

• Vilja78

ÅÅÅHHH vad fina beslag det fanns! Det är så snyggt med antikbehandlad mässing men frågan är om man kan ha det ihop med rostfritt.

• Vilja78

Juliah:Era beslag är verkligen jättefina! Vad gav du för dom? Ser dom ut som "bruna" eller "gråa" om du förstår vad jag menar? Undrar om de skulle passa in i mitt nya kök...

• Vilja78

Juliah: Ditt kök är verkligen SÅ fint. Vill också ha!!

• Vilja78

Juliah: Var det länge sen ni köpte dom? Jag har letat med ljus och lykta efter EXAKT just sånna. Minns du artickelnummer eller så. Funderar på att dra dit imorgon och slå till så att jag har dom tills flytten... En fråga till. Handtagen, är de fastskruvade med två eller tre skruvar?

Många frågor blir det. Tack för att du svarar.

• Vilja78

Juliah: Har föresten valt samma kakel som det köket i länken jag skickade.

• Vilja78

Inlägg ifrån mig igen! Ni som känner till när det är auktioner någonstans, kan ni inte meddela det i tråden. Även om man inte bor i närheten så kanske det kan vara intressant att ta sig dit med bil.

• Vilja78

Ja, men en bra auktion kan alltid vara värd en "roadtrip". Vi får väl samåka

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!