Lantlig/Romantisk inredning!
pr32, kan man beställa från din kompis?
pr32, kan man beställa från din kompis?
lpw, finns på asko! har dock endast sett hundskålarna men dom kan säkert hjälpa dig!
japp, finns även i länna, men ring dom så du inte åker i onödan!
lpw, hehe, ja det blir nog snäppet för lånhgt att åka...
Vilja78, om du ska till ikea så kan du ju passa på att besöka asko samtidigt, där finns faktiskt en hel del fint, sia, himla osv. men åk inte dit bara för askos skull utan passa på när/om du tex ska till ikea!
Där fanns en hel del fina korgar faktiskt, finns bild i mitt galleri, det är dom som är i det lilla bordet vid lill garderoben! Fanns även större runda helt vita, superfint till tex barnrummet!
Jaha, den nya ikea katalogen var då inte mycket att hurra för...gud så trist den var, inte alls i min smak!
Men dessa vill jag ha, fina nu på sommaren!
49 pix är ju inte så dumt för dessa söta virkade kuddfodral...
nublu,
Vi har ARV från ikea, köpte 2 uppsättningar, dom är verkligen toppen, prisvärda och fina till vardags!!!
Nyfiken r, det finns nog virkade kuddar på indiska också!
vlf, hem ljuva hem...
Samla, vilken fin ljusstake! Är så avis på er som bor nära danmark, skulle jag göra det så skulle jag omedelbums åka över och köpa den klassiska barnsängen Juno, lille per
Vill ju så gärna ha...
millface, ska bli kul o se sen, om du nu hinner färdigt innan bebis kommer :)
millface, fråga i färgaffären, dom vet nog exakt vilken färg som är att rekommendera! Halvblank, eller eventuellt halvmatt kanske? Röstar också på den första tapeten!
samla, jag vill ha en orginaljuno, de nya är inte alls lika fina...hmm...inte som det der ut på deras hemsida iallfall. Men ja, det är ju värt att undersöka för en sådan säng vill jag bara ha!