Inlägg från: juliah |Visa alla inlägg
  • juliah

Lantlig/Romantisk inredning!

Nublu, jag har redan gjort en fuling :D

• juliah

systernegativ, kan inte annat än hålla med dig!!! Tycker att all inredning idag känns så kall och opersonlig...sååå trist!

• juliah

Nyfiken rosa, ja ernst vill vi ha tillbaks i rutan, men visst kommer han snart,nu i veckan?

Mystjejen, ta en sväng du, hehehe, vi är livsfarliga, plånboken gapar ju tom nuförtiden! Hmmm, undra varför :D?

• juliah

rut, vilken fin stol!

jen05, supersnyggt med dynorna, visst är dom i linne? Ska nog investera i sådana tror jag!

Idag ska farstukvisten målas, vi panikmålade all spont samt väggar när jag var i v. 41, inte så snyggt har vi nu i efterhand konstaterat så nu ska här målas!

Hahaha, ja jag säger som ni andra, denna tråden är fullkomligt livsfarlig, men men, det blir bara finare och finare hemma!

• juliah

jen05, båda var fina, jag skulle nog välja det första bordet med raka ben om det blir stolarna med överdrag till, blir en fin kontrast!

Elisia, du är nog en liten ängel, hade du inte nämnt att det fatiskt fanns nackdelar med lerumhuset så hade jag seriöst övervägt att ta vårt pick o pack o flytta...huset är verkligen UNDERBART!

LPW, hur ser huset ut som ni ska flytta till? Klart du kommer att få till det, man måste bara ge inredningen gott om tid, särskilt dyrt behöver det heller inte bli, jag menar den lantliga och romantiska stilen går ju att skapa med ganska enkla medel många gånger!

rut, boken är urmysig, en massa fint att pyssla till jul!

• juliah

nyfiken r, tack, blir nästan generad :)
    fasaden gjorde vi om förra sommaren, jag målade hälften av alla brädorna, minst...

vilken söt nalle, kommer från?
    Gillar verkligen fårskinn, längtar till hösten då jag brukar ta fram skinnen för lite vinterstämning i huset!

vlf, klart ni hinner!

• juliah

LPW

Hmm, näe, kanske inte, men du kan ju typ ha ett rum med lite mer romantisk känsla...

• juliah

Sabika, det enda jag hunnit göra i boken är det hjärtat som finns på framsidan, blev fint! Ska försöka hinna med lite annat ur boken framöver...

• juliah

Samla, å så mkt fint det fanns hos sia, krusidullramen vill jag ha!

• juliah

Åhååå, den vill jag ha, konstigt, den fanns inte på nk i helgen...

Samla, står drängaskåpet inpackad o klar för transport till sthlm hem till mig nu eller *skrattar*, var har du gjort av den?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!