Inlägg från: juliah |Visa alla inlägg
  • juliah

Lantlig/Romantisk inredning!

therre, jag tycker att du ska måla betongen, klart du ska ha klocka o mysig tavla också! Det finns fina billiga trähyllor med konsoller på ikea, dom kan du måla vita, blir superfint! Såna ska jag ha i kommande tvättstugan :)

• juliah

therre, om du ska beställa på ellos så har jag ett par tips! Ska se om jag kan få in ett par länkar...

• juliah

neeej, dom söta vita pallarna verkar inte finnas kvar som jag skulle tipsa om....

• juliah

Mystjejen, jag har en enkel vit kappa från hemtex i bommull, pris minns jag tyvärr inte...

• juliah

Mystjejen, ja kvalitén är bra, jag skulle i o för sig vilja ha en i linne allra helst...

• juliah

nublu, kan man inte få se fler bilder på tvättstugan?

• juliah

nublu, jag har köpt gantkudde för 600 pix, det där lät ju som rena rama fyndet ju!!! Undra om man kan handla där via nätet?

• juliah

Vet inte om det är denna ni menar? Jag har iallfall gjort min efter boken Vit jul
    Finns nog lite nytt pyssel i mitt galleri om ngn vill seGlad
  • juliah

Puppisen, vet du att jag tror att boken utgått, kan du inte kolla på biblioteket?

• juliah

Kolla på bibblan, då kan du ju kopiera det som du gillar mest, finns en del mallar som kan vara bra att ha!

• juliah

Minns att ngn även pratade om etiketter som finns att köpa på panduro! Jag köpte sådana, målade en ask vit, o klistrade fast en etikett! Perfekt för tex fröpåsar till vårens trädgårdspyssel...

• juliah

Elisia, från ikea, trepack, en stor två små. Slipade o målade! Finns en till i mitt bildgalleri...

• juliah

elisia, ja precis, de är typ ljust träfärgade, inge fina alls tyckte jag...

• juliah

Vilja78, Å gud så fint, alltihop, verkligen fint...ååå...nu vill jag också ha ngt nytt ju!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!