Inlägg från: Samla |Visa alla inlägg
  • Samla

Lantlig/Romantisk inredning!

juliah: ooooohhhhhh salig blir man, sååååå söt!!!!

Sylt: Ahrg hann du före mig!!!??? Räcka ut tunganSkrattande ska dit imorgon, men då kanske man skulle köra till Fridas istället?

Nu ska vi snart måla hallen, var inne på Stockholms vit men läste att den var lite gul. Nån annan som har nått bra tips på fin vit färg? Åh jag längtar tills kyrkbänken är målad o nya lampan är uppsatt. Har span på ett halvmånebord också!!!!Skrattande

Varför är det så svårt att hitta vita stolsdynor med volang (till bra pris!!!) ???!!!!

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Samla

juliah: hallen lät jättefin, vill också gärna ha åt det gråa hållet. Är det Nordsjö?

Pärla1: åh vad spännande! Hoppas ni får det!

På tal om hus, detta var fint! : www.erikolsson.se/Pages/ViewObject.aspx&object=177121440

• Samla

På tal om fynd på Blocket: köpte detta lilla spelbord, till hallen: www.blocket.se/vi/9269347.htm

ska äntligen sälja mitt rangliga ellos bord! Men nu är det bra med möbler för min del!

• Samla

therre. inte bara potential, urfin!!!! Köp! Precis en sådan har jag letat efter!

• Samla

hihi är också här, men känner mig lite överväldigad just nu, både spelbordet o kyrkobänken väntar på att bli målade-ingen som är sugen ??

Om ni är i Malmö är "Fiddeli o Konungen" helt klart värt ett besök, köpte en liten krona (att ha värmeljus i) liten bild finns (så klart!!!)

• Samla

under kök..

• Samla

Tack så mycket! Kyss

Madicken73: Stora Nygatan (förbi Panduro o lite till) Samma som äger Sprudla i Limhamn, supertrevlig är hon!

• Samla

Sylt: Tack!

luscious: köp ett gammalt köksbord på Blocket o såga av ben (vi har ett med pelarben som vi gjort så på), måla vitt...
    De hade fina knoppar på Indiska, vita porslinsrosor!

• Samla

Millface: åh vad många fina saker du köpt! Vad kostade den lilla kronan?

Sylt: fiiint!! Hur får du bilden liten?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!