Inlägg från: Samla |Visa alla inlägg
  • Samla

Millface: välkommen in i gänget! Min man köpte dessutom en svart fast jag bad om en grå! Görful!

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Samla

Sylt: ånej, kanske blåsa med hårtork, eller ta in bordet i ett varmt rum över natten?

Vi har tv: n på Ikeas Liatorp mediaförvaring: www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=58580&langId=-11&categoryId=15963&chosenPartNumber=30087073

(hoppas länken fungerar) och så har jag tre vita korgar från Ilva.

• Samla

puppisen,: mmm det är svårt. Men kanske ett tv-skåp från Blocket som du målar vitt?

TJOHO!!!! Indiska har en ny hemsida!!!!!!! www.Indiska.se

• Samla

Nu har jag målat mitt spelbord som jag köpte på Blocket för  200 kr!  Blev nöjd! SkrattandeBilden “http://www.familjeliv.se/krypin/samla/gallery/php4365zk.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

• Samla

Tack så mycket! Så roligt att fynda och att det sen blir bra när man målar!

Sylt: Många av inredningsaffärerna ligger om du går till höger (från tåget) vid Fisketorget (där fontänen är), på smågatorna där, sen får du inte missa Lisbeth Dahl (kolla på hemsidan efter adressen), Om du annars går till vänster vid Fisketorget o rakt fram ligger åhhh kommer inte ihåg vad den heter, Amsterdam??, Room har precis öppnat (ligger också till vänster vid Torget). Men du slå, på tex Greengate eller House Docktor och se återförsäljare så hittar du lite affärer!

puppisen: kul! Man kan hitta fina saker på typ Coop, Ica etc!

• Samla

Tack! Jo, färg gör så mycket!

juliah: spanade in kudden innan, den är helt underbar, ser ut som den kommer från en affär!

Idag har jag varit I Ystad, bla på "Levande Hem (tack Hampo för tipset! ) Affären var helt fantastisk, ägarinnan var ljuvlig! Köpte två stolsfodral från Kollén o Nyblom, o en liten blomsterpinne. Andra bra affärer var Rut & Melker, där jag också handlade lite . Sen har jag äntligen varit på www.fridasgard.se !! Kan meddela att de skall börja med näthandel!!!!!! Kommer igång om ca 2 veckor! Så håll koll!!!

• Samla

Klockan jag köpte på e-bay kom idag! :

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/samla/gallery/php0j8p9o.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

• Samla

Tack Jen! Söker på shabby chic o vintage. Med frakt blev det ca 170 kr.

• Samla

Amorosa: jättefint ni har! Gillade speciellt matbordet!

Ang ebay, när man först ser allt blir man helt till sig! Men sen börjar man räkna på det, vad frakt blir etc, då blir det rätt dyrt. Från England kan frakten vara 20-40 pund. Från Tyskland lite mindre. Du betalar antingen genom din internetbank eller via paypal (som tar växlingsavgift).

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!