• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Beatrize74
    therre skrev 2006-09-22 13:33:52 följande:
    nublu skrev 2006-09-22 13:28:58 följande: NR : Kolla Sandbergs, de brukar ha mycket klassiskt randigt.Therre: Åhléns kanske? Eller Boråstapeter? Ja, var någon (kanske du? ) som föreslog Åhléns. Borås har ju den där Anno 1907 (tror jag den heter) med mysiga tapeter, annars kanske det blir en jag sett Eco har Decorama som ser ut såhär:
    Den är jag superförtjust i också. Det blir nog i delar av hallen.
  • hampo
    ELR skrev 2006-09-22 23:02:04 följande:
    hampo skrev 2006-09-22 22:59:43 följande: ELR skrev 2006-09-22 22:58:53 följande: Jag ska åka dit och shoppa loss imorgon Handla till mig också. Glöm inte det! Vad vill du ha då???
    Lite av varje.
  • ElinI

Sv till Therre
    ang Dansk design:är svag för designern Arne Jacobsen, alla Le Klint lampor, Glas mm fr Rosendahl, Stelton. det mesta finns på Illums Bolighus,men har man inte råd med orginalet så finns det bra kopior på t e x ILVA.

• Eddan

ELR: vad jag blir avundsjuk på dig. Där fanns ju massor av fina saker. Själv ska jag på sin höjd åka till närmsta Konsumbutik och köpa middagsmat - känns inte lika inspirerande tyvärr.
    Trevlig helg på er allihopa

• ZandraDee

Älskar denna tråden! Brukar kika in här rätt ofta! Sen är jag inne i era krypin o kikar men är tyvärr för lat för att skriva i gästböckerna!

Nu har jag en fråga:
    Är de nån som köpt nåt på ebay från Storbritanien? Skulle vilja handla på ebay men undrar vad frakt skulle kunna gå på?

Är rädd att de blir för dyrt?

Finns ju så mycket fint på Ebay =)

• eyry

måste fråga, vart är det enklast och bäst att annonsera?
    ska sälja 3 mateus fat som passar ihop?

2 prematurer hemma nu
  • Googels

ZandraDee - om du vill köpa saker från eBay UK försök jämföra fraktpriset på föremålet om de bara har skrivit att de skickar inom UK, du borde kunna klura ut vad det skulle kosta att skicka internationellt genom att jämföra med de internationella priserna på Royal Mails sida nedan.

Det är förstås lite pilligt att göra så men kan kanske ge dej en idé om vad det skulle kosta. Eller kontakta säljaren och se vad de säger.

www.royalmail.com/portal/rm/content1&mediaId=9300094

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!