• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • therre
    enlitenbitkaka skrev 2006-09-26 14:32:35 följande:
    Snacka om deprimerande att se farmor och farfars gamla stuga till salu.....älskade den stugan! gav mig själv ett fånigt löfte om att en dag skulle jag köpa tillbaka det huset.....och nu är det tillsalu *suck* www.maklarringen.se/office.aspxSjögläntan heter huset.
    då måste det ju vara tråkigt
  • enlitenbitkaka

Oj, länken funkade inte.....för er som e nyfikna eller orkar ta er tid så finns den om man säker på Värmland/Säffle/Fritidshus

• Pärla1

Nu har jag varit på kommunen och fått reda på att vi får bygga ut till 160 kvm, och det är ju mer än vad vi behöver. så det kanske blir vårat hus...spännande!!

• nublu

Pärla1 : Jag bor i Boxholm, ca 2 mil norr om Tranås. Jag pluggar på Yrkeshögskolan i Nässjö så det blir några resor dit varje vecka. Man måste ju fördriva tiden med nåt...

Eksjö är trevligt, jag har en del släktingar där.

• Pärla1
    Nublu: ok, jag har själv bott i Tranås, har en tjejkompis som bott i Boxholm innan. Eksjö e helt ok, trivs med småstadslivet. Jag är uppvuxen i sthlm från början. bodde där i 16 år. Nu räcker det gott å väl med en helg där Skrattande
  • nublu

Pärla 1 : Världen är stor som en skokartong ungefär!

Idag har jag fått hem mitt porslin som jag köpte på Tradera. Ska bli spännande att packa upp! Och mina saker från Hem Ljuva Hem är visst också på G. Måste ta mig i kragen och måla färdigt väggarna i arbetsrummet också!

• Pärla1

Ville visa våran vagga som har gått i släkten hur länge som helst, tycker den e så fin!

• Samla

pärla1: åh så fin! Ser att ni har en sån där skänk jag drömmer om! Skrattande Vill ha en sån i sonens rum istället för byrån!  Är det kommande bebisrummet?

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Pärla1

Samla: Nä, det e hörnet på vårat sovrum. Vi har inte ordnat med kottens rum än, kanske blir husägare nu ju Flört
    Byrån köpte vi genom blocket för 500 kr, hade inte tänkt att måla den först, men vi upptäckte mögel, så vi var tvugna att byta ut vissa delar på den.
    Den var fin som den var annars. Sätter in en bild.

DSC02022.JPG

• Samla

pärla1: Ah, Blocket är bäst!!!! Fanns en liknande för några veckor sen , också för 500 kr, men jag velade så den såldes! Skrikandes Men nu när jag ser din så inser jag ju att sonen absolut måste ha en sån! Flört

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!