Inlägg från: Eddan |Visa alla inlägg
  • Eddan

Lantlig/Romantisk inredning!

Va bra om ni startar en syjunta - då kanske ni kan ge mig lite sylektioner. Här har ni en som verkligen har nålen mitt i handen ! Viljan finns men kunskapen (och tålamodet också tyvärr) saknas.
    BTW: är det någon av er blocketproffs som sprungit på en spegel med guldfärgad ram. Jag skulle vilja ha en sådan ovanför soffan i vardagsrummet. Fick ett reklamblad från Jysk för ett tag sedan där det fanns en för 250 kronor men jag har 23 mil enkel väg till närmaste Jysk så det blir lite svårt att se den IRL.

• Eddan

Vågar inte lägga in några bilder,vis av andras erfarenhet, men på Jysks hemsida finns det ett reklamblad och om man tittar på sista sidan där så finns det en spegel som heter "Reflection" Den säljs på rea nu och jag är lite halvsugen på den men vet inte hur den ser ut i verkligheten. Är det någon som har sett den IRL kanske?
    www.jysk.se

• Eddan

millface: ja, jag är jättesugen på den spegeln. Får hoppas att de har den kvar när jag ska till vår stad i slutet av denna månad.
    Sabika: välkommen tillbaka < >

• Eddan

Jag ville in riskera att "åka dit för bildstöld" så nu har jag rapporterat mitt inlägg både i den här tråden och "Vita hem"-tråden. Har även tagit bort bilden i mitt galleri. Fick helt plötsligt kalla fötter .

• Eddan

Samla: vet inte hur noga det är faktiskt men kände att jag inte vågade chansa. Trist att det ska vara så. Man tycker att det borde vara OK om man talar om vart man lånat bilden, men eftersom jag var så osäker så tog jag det säkra före det osäkra och tog bort rubbet.

• Eddan

musli: jag tycker pianot på nedre bilden är finare

• Eddan

Samla: tack så mycket för upplysningen. Här gäller det att passa sig alltså.

• Eddan

lilla Uv: jaaaa, där var det Nu ska jag aldrig mera glömma det . Har ju "städat" i mitt bildgalleri av rädsla över att publicera ngn bild jag inte får men visst 17 är det den hängaren!!

• Eddan

Jättefint kakfat Nublu. Och du, det är lika bra att jag köper det istället. Det kommer bara att gå sönder när ni ska flytta!
    Lycka till med husvärderingen förresten. Spännande värre. Håller tummarna för er!

• Eddan

millface: fiiint - och vad bra det blev med spisen!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!