Inlägg från: Eddan |Visa alla inlägg
  • Eddan

Lantlig/Romantisk inredning!

VLF: förra veckan hade Jysk spegeln på extrapris 249:- tror jag det var, både vit och guld skulle det finnas.

• Eddan

hampo: jag är inte förvånad (men jätteavundsjuk ) - du hade ju ngt liknande även hemma!

• Eddan

nublu: vem ska jag nu hälsa på när jag åker till Estland nästa sommar??

• Eddan

De där stapelbara förvaringsboxarna "Kube" och "Lang" från Oliver Furniture var jättefina. Jag skulle vilja ha ett helt gäng av dem: som bord i vardagsrummet, som förvarings- och sittplats i hallen, på barnens rum för att ha leksaker i etc, etc. VILL HA!!

• Eddan

nublu: nooooooo - . Typiskt, förstod väl att det var för bra för att vara sant! Det stod att det fanns begränsad tillgång och med en prisnedsättning på 1000 :- så förstår man att överkastet gick åt som smör i det berömda solskenet!

• Eddan

Samla: härligt, då får vi norrut också en chans att shoppa lite. Jag är sugen på kokboksstället bl a!

• Eddan

Samla: Herre Gud vad fin kyrkobänken blev! Vart får man tag på en sådan? Har sett sådana i flera inredningsreportage (inte så fin som din förstås ) och alltid undrat hur folk lyckas hitta dem. Är det på Blocket etc måntro?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!