Inlägg från: nublu |Visa alla inlägg
  • nublu

Lantlig/Romantisk inredning!

Spacecandy : Fy på dig! *lida av vill-hasjuka*

Det är fint med trasmattor men jag har varit totalt anti mot allt vad mattor heter sedan vi flyttade hit för 4 år sedan. Därav min kommentar om sjukt.

• nublu

Nu finns det mer bilder i mitt galleri. Arbetsrummet är kalt beroende på att väggarna inte är färdigmålade. Det gick åt mer färg än jag räknat med så därför blev det inte färdigt idag.

Flickor: vilken färg ska ersätta det "äckelblå" på sekretären?

• nublu

NyfikenRosa: Retsticka där, klart att den ska vara vit!

Hehe, maken håller på att få spader av allt det vita i arbetsrummet. Jag Njuter!

• nublu

Juliah: Hur gjorde du hjärtana? Och SLUTA lägga ut sådana där bilder - det är lika illa som länkar till Ilva! :-/

• nublu

Kan man bo så här? Ska ev söka jobb och då blir det nästan nödvändigt att flytta... Vad tror ni om det här?

www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=3

Känner mig inte helt övertygad kan jag ju säga...

• nublu

Systernegativ : Jag vet inte...Platt och beiget känns det som...
    Det är svårt när det är omöblerat också. Och jo, uppvärmningen skrämmer mig lite också! *hata elräkningar*

• nublu

Ana1979 : Det beror ju mycket på färgen på huset också. Har ni en mörk fasad så blir ju vita lampor som "fläckar" på huset och svarta lampor blir samma sak med om ni har en ljus fasad.

Öht tycker jag själv att svarta ytterlampor är snyggare än vita. Tycker det ser mer "naturligt" ut.

På söndag ska jag ev åka och titta på det där lilla huset i skogen. Hänger på huruvida jag får jobbet eller ej, flyttar ju inte för flyttandets skull!

Men jag är skeptisk till köket. Gillar inte kaklet och tycker att det är överdos av ek... Går det att avhjälpa med ett köksbord i björk och ett halvt dussin trasmattor från IKEA?

• nublu

Elisia : Sorry, men så enkelt är det inte att ha en butik på nätet. Du behöver en e-handelslösning, betalkortslösning och sist men inte minst är det dyrt och svårt att bli sedd på nätet.

Men lokalhyra slipper man ju.

• nublu

Destroijer : Bär ut den med motiveringen att den måste tvättas och sedan ouuppsss...Den råkade självantända (med lite hjälp).

Eller låt grannens katt kissa på den eller nåt.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!