• Rut

Lantlig/Romantisk inredning!

Elisia: Så fint hus!! Din klocka är underbar! Stod och tittade på en sådan idag, men jag vet inte var jag ska ha den så den fick stanna i affären...

• Rut

Juliah: Så fina dina hjärtan blev.

Jag har fått hem min bok vit jul nu. Fanns en hel del fint, men lite besviken blev jag. Hade nog önskat lite mera pysselidéer.

Imorgon ska jag skaffa korgar och ställa i sonens leksakshylla. Tänkte märka upp dem med en bild på ett tåg etc. så att han enkelt vet vad som är i.

• Rut

NyfikenRosa: Sådana stövlar har jag. Är så nöjd!

När vi var i Lindesberg i helgen så fanns massor ur sortimentet med rosor (samma som stövlarna) på plantskolan. Bla. ett paraply som jag var lite sugen på. Men eftersom jag handlade flera ljuslyktor mm. så kunde jag inte riktigt motivera paraplyet också...

Idag har jag hemma dag igen. Så skönt! Ska ha Me and i party ikväll och det är så mycket jag vill fixa innan dess...

• Rut

Är också intresserad av tomtar!

Efter en hel del pysslande så börjar nu huset ta form. Hatthylla etc. är på plats i hallen och de nya ljuslyktorna är på plats.
    Bilder kommer under eftermiddagen/kvällen.

Köpte korgar på Jysk i går att ha sonens leksaker i. Billiga och bra storlekar. Visserligen fanns inte de vita i så stora som jag ville ha utan det fick bli mörkare korgar, men snyggt blev det.

Idag kallar jobbet, men mamma kommer över helgen och med barnvakt så kan jag få till en del till.

Hoppas att ni får en bra dag allihop!

• Rut

Idag har jag handlat min första julängel för säsongen. Ska fixa med en bild.

Annars har det varit lite stiltje här nu. Känner mig helt plötsligt stor och otymplig och lättirriterad.
    Millface: Hur går det för dig?

• Rut

Mystjejen: Så fint fat! Är svag för ljus på fat...

Nu har jag lagt in lite nya bilder i galleriet. Såg att några bilder var lite suddiga, men det får vara så nu.

• Rut

LPW: Bra tips. Då måste jag få köpa fler fat:)

• Rut

Hampo: Har varit lite sugen på en sådan säng, men sonen har "ärvt" min mammas utdragssäng så det får vara så.

Handlade mig två ljusstakar från Sia idag. Såg dem på rean i lördags, men idag gick jag tillbaka och köpte dem. Blev en vas också:) Bilder kommer in i galleritet under kvällen.

Har en övertrött son idag så det blir väl inte så mycket gjort idag. Tänkte försöka få upp lite tavlor ikväll.

Funderar på taklampa till köket. Någon av dessa kanske....
    www.ikea.com/PIAimages/51455_PE151113_S3.jpg

www.ikea.com/PIAimages/50780_PE150521_S3.jpg

• Rut

Nu finns bild på mina nya ljusstakar och vasen.

• Rut

Fraggelrock: Har inte sett reklambladet, men jag köpte en liten vit hylla där häromdagen. Liten, söt och behändig. Men lim att montera med medföljer i en liten påse och hålen stämde inte sp bra så mannen fick jobba lite.... Men det kan ha varit mitt exemplar.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!