Inlägg från: therre |Visa alla inlägg
  • therre

Lantlig/Romantisk inredning!

Fragglerock skrev 2006-09-03 21:40:18 följande:
    Jag har använt Beckers Vintergata till alla min möbler och träväggar. Ibland slipar jag bort lite färg och/eller vaxar för att få lite olika utseende på möblerna.
    ja, det är snyggt om man slipar bort lite så det blir lite mer slitet
  • therre

Puh! Nu har jag läst ikapp mig. Tråden är minst sagt aktiv!

• therre

neeeej! jag är väl ingen tråddödare, ingen som skrivit i tråden på flera timmar ju!

• therre

ja, nu är folk på g igen!

fasiken. jag är på jakt efter något kul, men inget... hittar inte ens något på blocket! *megasuck* jag har iaf övertalat sambon att vi ska åka till återvinningen nu när han slutar jobbet o kika *s*

jag letar efter en hög o smal byrå att ha i hallen i stugan. sedan har jag sett i en bok som jag har här hemma ett jättefint tvbort som sambon ska få snickra åt mig

• therre

btw... tips på något söt roooosa tapet som man kan ha som fondvägg i ett teverum?

• therre
    enlitenbitkaka skrev 2006-09-05 13:12:50 följande:
    therre: Kolla på MidBec-tapeterna....mycket rosa i deras katalog om jag inte missminner mig. Även Laura Ashley har mycket fint...
    länkar?
  • therre
    Sylt skrev 2006-09-05 17:59:19 följande:
    Mill --> Visst har de fina saker!!! Man blir alldeles matt, sen är det ju billigt också!!!! Bästa kombinationen Nu är jag klar med mitt slagbord! Lite orolig bara, färgen har inte torkat riktigt.......
    Var har du fått tag på de fina plädar jag ser i bakgrunden? Det ser ut fint! Vill oooockså ha!
  • therre

Hittade inget idag på återvinningen

Men DÄREMOT en snygg TV-bänk på Blocket jag mailat om som fanns kvar. Tänk er den vit och ett annat beslag. (Den högst upp till höger.) 100:- Som hittat!

• therre
    hampo skrev 2006-09-05 20:23:49 följande:
     Jag har ju målat om en TV-bänk, som Maja har på sitt rum. Finns i galleriet. Titta så kan du se vilken skilland det blir. //Hampo
    Ja, det blir verkligen skillnad. Så söt den var!
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!