Höstmammor 2005 - Linköping - 2
Tezz, på fredag kanske, imorgon är det sångstund.
Är hon så slut Saga så hon redan sover middag? Här har vi just vaknat, ni måste gå upp tidigt.
Tezz, på fredag kanske, imorgon är det sångstund.
Är hon så slut Saga så hon redan sover middag? Här har vi just vaknat, ni måste gå upp tidigt.
Tezz: Domprostgården har stängt idag, så rätt så. Uj vad du har huvvet med dej idag då.
Vet inte hur det blir med domprostgården framöver. Jag ska iväg på mamma/pappaträff nu vid 11 och dom ligger tydligen varje onsdag. Olika tider men på onsdagar, så dagen får utvisa om det är nåt att ha isf så kommer jag troligtvis fortsätta att gå dit. Sjunger gör vi ju torsdagar, träffar vissa av er då, andra så träffar jag på fika i veckorna, så det känns inte som om jag väljer bort nåt. Konstigt nog, annars så brukar man ju alltid vara tvungen att välja det en eller det andra.
Hur tolkar man att ens bebis håller på att strypa sej med telefonsladden varje gång jag sitter vid datorn.. ....... kan det vara så att hon tycker att det är tråkigt.
Ramesh, måste tyvärr tacka nej till fika idag. Vill inte ta en sån risk att Emma blir sjuk, risk att bli sjuk tar men ju varje dag när man går utanför dörren men här blir den lite väl kalkylerad.....Hoppas att vi kan ses hos dej en annan dag när du är ledig i stället.
Ge Alma en krya-på-dej kram från mej och Emma.
Maria: krya-på-dej-kram till dej oxå. Har du kollat din hotmail? kanske piggar upp lite.....
Nä, men jag blev oxå Alice Bah...............
Allmänreporter eller butiksinnehavare kan jag gå med på .....men arbetsförmedlare.........no way!
Så synd med fikat.........
Emma slog ihop och somnade när vi klev innanför dörren,
tydligen så var fm jättejobbig. Bra tycker mamma
nu ska jag laga lite mat till mej under tiden hon sussar, som ovanlighet så finns inget färdigt att värma i micron.
Det blir en riktigt gourmé (stavning?) lunch med makaroner och korv
Är det nån som kommer på sången imorgon?? Eller är alla sjuka?
Ylva, har oxå slutat amma. Var nog för drygt en månad sedan, Emma var inte alls intresserad längre och försökte bara hitta nappflaskan.
Det gjorde mej inte ett dugg. (äntligen kan jag äta mjölk!)
Var på stan igår och svullade vaniljbulle Åhhhhh så ljuvligt! Äntligen, Schelins vaniljbulle den är bara sååååååååå god.
Maria, bara att plocka fram sitt sinne för humor....hela fullt med bajs, såååå mysigt.
Blir till att tvätta nu då
Fick ni tag i alla som ville fika?
Klorin, klorin......fram för mera klorin
Maria:
Du kommer aldrig mera äta det alltså.
Fram för mera bajs.....kan ju bli världens bästa bantningskur
Bildspelet var bra.....nu måste jag leta lite i gömmorna men det kommer mera................vänta du bara
Tezz, vilken tid är det på cityk? Vi har sång 10,30 - 12.
Ja, ja vill leka................men om det spöregnar så stannar jag hemma
Fredag vid 11 snåret lekplatsen i tgf.
Therése & Saga
Lena & Tim
Nina & Emma.
Skitsnack.......
Hmmm, det värsta är nog när vi fick sanera emma och tvätta hallmattan Går inte in på flera detaljer, ni kan säkert fantisera själva.
Ylva, smart att ställa honom i badet. upptagen med att hålla i sej