• StinaTina

Höstmammor 2005 - Linköping - 2

Dax igen för ny tråd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-10 16:57:49:
    Allergilista:

Ligre: mjölkprodukter,sojaprodukter, nötter/mandel/jordnötter, morot och jordgubbar och stenfrukter dvs äpplen, päron etc.
    Criwi: Nötter, mandel, kokos, blå vindruvor, persika, kiwi
    Fröken: Nötter (ej mandel o jordnötter), nypon
    Linfre: Mjölkprodukter (så länge hon ammar)
    Songbird: Alla nötter, mandel, plommon, persika, aprikos, nektarin, kiwi
    Maria73: Kiwi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-23 11:22:48:
    April
    28 Lovina

September
    16 Samuel 21 Ebba
    26 Vilhelm 30 Saga

Oktober
    2 Ludvig 6 Meja
    13 Freja 15 Tyra
    25 Alice

November
    10 Agnes 14 Alma
    21 Emma 24 Ida
    27 Tim

December
    28 Hampus
  • Svar på tråden Höstmammor 2005 - Linköping - 2
  • Babyminnie

Jag jobbar imorgon till 17.00 så fika för oss också.

Ulle: Krama och Gratta Samuel ifrån mig och Alma på tisdag för att vi kan tyvärr inte komma då heller. Jag ska åka på konferens om innerörat på söndag och kommer inte hem förrän på onsdag kväll.

• fröken

Kul att ni kommer, vad gäller pajen, som jag redan gjort, så är det mjölkprodukter i den (margarin). Tyvärr har jag inte tid att fixa nåt annat så jag kör direkt från jobbet i morgon. Ledsen för det.

• Ulle 74

Babyminne - Samuel hälsar och tackar (han fyller på lördag, men då kommer familjen så han kalas för FL-kompisarna är lite "försenat") Hoppas det blir en givande konferens!

• Elouise

Nu sitter jag här igen....har rotat i frysen...hittade rester från en kladdkaka sedan ni var här. Mums...har aldrig ens tänkt på att man kan äta kladdkaka direkt ur frysen. Men det kan man... och hjälp vad farligt gott det är...

Bondbruden: Oj då! Så jag har köpt en "skoförstörare" i födelsedagspresent till Freja.

• Bondbruden

Elouise: Nu vet du ju, så kan du anpassa användningen. Gamla skruttiga skor = Bobbycar på asfalt, Nya fina skor = Bobbycar på gräs (på sin höjd) Jag är lite larvig sådär och tycker att det är tråkigt med repor i nya skor...

Här är jag i dagens tidning förresten!
    www.corren.se//archive/2006/9/14/iv068dtr9yf7y6y.xml&category1=1096984640-4

• Bondbruden

Hmm, den där länken funkade inget vidare... Gå in under Östergötland och sedan Åtvidaberg så ser ni min fula nuna!

• StinaTina

Födelsedagspresenter har vi inte riktigt börjat fundera över ännu. Vi har ju drygt 2 månader kvar tills Emma fyller 1 år så vi har lite tid på oss Tänk så massa bra tips jag kommer hinna få, bara genom att vara här och läsa. Så jag kan nog säga tack för alla tipsen redan nu...

Emma läser just nu en hydrologirapport...................undra vad hon kommer bli när hon blir stor???????

Ylva, Vilket jättebra kort.
    Måste ut i köket och kolla om du är med i pappersvarianten oxå.

• linfre

Fröken: Jag tar med något mjölkfritt till mig eftersom jag anmälde oss så sent. Tänk inte på det. Ska bli kul att ses i eftermiddag.

• Bondbruden

criwi: Tack tack, det var därför jag hade bråttom till bussen igår, för att träffa journalisten. Nu återstår bara att se hur många röster vi får på söndag! Ca 200 behövs för att komma in.

Svar på tråden Höstmammor 2005 - Linköping - 2