Inlägg från: minnapinna |Visa alla inlägg
  • minnapinna

Luleå del 3

Norrskensflicka,
    ååh lycko dig!!! Spännande. Lycka till nu!

Aquagreen,
    ah okej. Jag gillar dämpningen i brion :) den "gungar" så nice! :)

inga värkar inatt heller :(

• minnapinna

Helenz,
    jag ska försöka föda en bebis iaf. :)

Qutecat,
    välkommen till oss.

• minnapinna

Jahapp. Så var man hemma igen efter ännu ett besök på MVC. Jäkla skit kropp som inte kan sätta igång ett värkarbete! Magen hade KRYMPT (!) sen förra gången med 1 cm så barnmorskan var lite "konfunderad". Hon bokade iaf in mig på Spec. Mvc i Sunderbyn på fredag (nästa vecka). Hon sa att de kommer köra en CTG kurva och känna på livmodertappen (om den är mjuk osv.). De kommer nog sätta igång mig antingen nästa helg eller kanske vänta till måndagen, sa hon. Vi har alltså bebis senast onsdag 26:e juli. Snälla, snälla kroppen: sätt igång förlossningen innan - jag vill inte bli igångsatt!

• minnapinna

Fru Johansson,
    den kostar 180 kr. Ni kan åka till Sunderbyn o köpa den direkt av min mamma (hon har ateljé hemma), eller så kan jag be henne ta med en till mig och ni kommer till mig o köper den (jag bor på Lövskatan, lite mer centralt än Sunderbyn ;) . Annars kan ni be henne skicka den, men då kostar frakten 33 kr. Eller så finns den på affären Annorlunda (mittemot strand galleria), men då kostar den 239 kr, tror jag det var.

• minnapinna

Snälla, snälla bebis - hoppas att det är du som vill ut nu och att du inte retas. Jag har ont! Har legat vaken till o från sen kl. 4 o nu är det inte skönt att ligga ner längre, så jag klev upp o satte mig på FL :)

• minnapinna

Hej allihopa! TACK för alla grattis, jag är alldeles rörd :) Ja, det blev en liten flicka igår. Vi åkte in kl. 08.30 (hade haft värkar sen kl. 04) o hon föddes 12.49 efter 14 min krystvärkar! Wow! Jag är sååå stolt - hon är såklart världens finaste!

Ni som inte fått än: snart är det er tur! Stå ut i denna värme! Många kramar fråmig och en ev. liten Nora :)

• minnapinna

kolla bloggen senare, där finns bilder och lite text :)

• minnapinna

Ellskling,
    pytteliten! 3030 gram och 48 cm. alla kläder är sååå stora på henne. Innan vi åkte hem hade vikten sjunkit till 2910 g.

• minnapinna

tack och återigen tack. :) nu kallar hon på mig, måste kila ;)

• minnapinna

Ja, Aquagreen,
    sälj dem istället för att kasta! Alltid trevligt med lite extra pengar i plånboken ju.

Svar på tråden Luleå del 3