Luleå del 3
Helenz, grattis! Skönt att ha fått svar.
Helenz, grattis! Skönt att ha fått svar.
Helenz,
FOTBOLL?!?! vad för fotboll!?!?!?!?
Helenz,
LYYYXX! vart jobbar du? verkar vara värsta lyxjobbet som får åka till england o kolla fotboll! lag som kommer från london? arsenal, tottenham, charlton...
Loverose,
GRATTIS!!!!!! Hoppas allt gick bra.
Poa27,
tyvärr ingen erfarenhet :(
Linrob, jag gick den kursen. kanonbra! Våran "coach" hette Lotta Hallbom. www.zincere.se
ååh, lycka till augustibäbis! skitspännande! håller tummarna för er.
(jag håller fortfarande till litehär, fast jag fått min bebis. hoppas det är ok).
fru johansson,
vi har också tagit trygg hansas "trygga barn" (heter den väl?) på Nora.
Helenz,
var inte rädd för att spricka - de flesta känner nog inte att de gör det (jag kände inte ett smack, men fick sy 8 stygn efteråt).
Helenz,
jag har ingen rolig historia att berätta. Men när jag höll på att krysta så var jag så spänd i hela kroppen och Per sa det till mig (vi hade ju lärt oss på profylaxen att vara avslappnad i hela kroppen. så när jag spände mig skulle per säga åt mig och jag skulle slappna av). men det gick ju inte alls - när han sa åt mig mitt under krystningen så bara blängde jag på honom o sen sa han inget mer om avslappning :)
Epidural tog jag aldrig, dock säger alla att den är kanon. Jag använde mig av lustgas o tyckte den var super! Tror att jag klarade mig av endast lustgasen för att jag hade andningen att fokusera på. Men om du har så ont så du känner att du håller på att dö så rekommenderar de flesta EDA.
alltså, är jag störd om jag fortfarande tycker att jag är bäst i världen för att jag har fött barn? jag känner så! jag ÄR bäst i världen! :) känner ni andra inte så? ;)
honungsbebis,
har du gått profylaxkurs?