• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • Sugardynamite

Vad roligt!! Då blir vi några stycken iallafall. Jobbar alla och så eller? När har ni bäst möjligheter att träffas. Själv jobbar jag sådana där tråkiga 9-5 tider. Så kvällar passar mig bäst, eller på helgen om man vill träffas mitt på dagen.

• Puffalina
    Hejhej tjejer!

Grattis till alla nya bebisar!!!

Jag hakar gärna på en fika oxå! Går på HP nu så alla tider passar mig. Ni som jobbar kan väl synka tid å plats så hakar vi andra på! Det går ju aldrig att få en tid som passar ALLA men så många som möjligt hade ju varit kul!
    Hanna BF 17/10
  • Anna o Marthine

Denna vecka passar inte alls för mig eftersom jag fortfarande är kvar i Ötå och jobbar, ska jobba här ännu denna vecka ut. Men efter den här veckan så passar alla tider för mig!

• HelenZ

nästa vecka passar finfint för mig, förutom tisdag

I väntan på Albin
  • IaPia76

Jag jobbar också så för mig passar det bäst på kvällstid. Vad säger ni om torsdag nästa vecka?

• honungsbebis

Jag vill också vara med och ses! Denna vecka jobbar jag och har fullt upp på kvällarna, men sen är det bara väntan som gäller... Eftersom kvällstider verkar vara bäst för de flesta får det väl bli så? Inte onsdag för mig bara...

• Sugardynamite

Torsdag nästa vecka passar mig bra!

• Poa27

Gaah!!! Håller på att klösa sönder min mage (förhöjda levervärden)... Tror jag kommer bli tokig. Kan inte tänka på nåt annat Och min sambo verkar tro att det är ungefär som att ha ett myggbett... Tycker det är dags för bebisen att komma ut nu.

• AugustiBäbis

Jag kommer också gärna på gravid fika.

Jag hoppas dock att jag inte fortfarande har Bäbben i magen nästa torsdag, men antagligen har inte h*n kikat ut då.....

Svar på tråden Luleå del 3