Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Vad roligt!! Då blir vi några stycken iallafall. Jobbar alla och så eller? När har ni bäst möjligheter att träffas. Själv jobbar jag sådana där tråkiga 9-5 tider. Så kvällar passar mig bäst, eller på helgen om man vill träffas mitt på dagen.
Denna vecka passar inte alls för mig eftersom jag fortfarande är kvar i Ötå och jobbar, ska jobba här ännu denna vecka ut. Men efter den här veckan så passar alla tider för mig!
nästa vecka passar finfint för mig, förutom tisdag
Jag jobbar också så för mig passar det bäst på kvällstid. Vad säger ni om torsdag nästa vecka?
Jag vill också vara med och ses! Denna vecka jobbar jag och har fullt upp på kvällarna, men sen är det bara väntan som gäller... Eftersom kvällstider verkar vara bäst för de flesta får det väl bli så? Inte onsdag för mig bara...
Torsdag nästa vecka passar mig bra!
ännu en som väntar bebis
Gaah!!! Håller på att klösa sönder min mage (förhöjda levervärden)... Tror jag kommer bli tokig. Kan inte tänka på nåt annat
Och min sambo verkar tro att det är ungefär som att ha ett myggbett... Tycker det är dags för bebisen att komma ut nu.
Jag kommer också gärna på gravid fika.
Jag hoppas dock att jag inte fortfarande har Bäbben i magen nästa torsdag, men antagligen har inte h*n kikat ut då.....