• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • Sugardynamite

Då ses vi ikväll på Roasters kl: 18.00!!!

Vi lär väl känna igen varandra.

• Sugardynamite

Påminner bara:

IDAG torsdag.31/8 18:00 Roasters

Puffalina
    IaPia
    honungsbebis
    Ananis
    HelenZ
    norskan78(om jag har barnvakt åt sonen)
    Sugardynamite
    Bumsan80 (kommer kanske lite senare)

• AugustiBäbis

Hej!

Nu verkar det vara på G.... Har haft sammandragningar sedan 12 och nu kommer dom med 5 minuters mellanrum. Känns mest i ryggen. Har ringt förlossningen, men ska vara hemma tills jag inte står ut. Vi får hoppas att det är på riktigt =)
    Har ingen aning om hur värkar ska kännas.....

• Sugardynamite

Augustibäbis: coolt! så då tänker du göra något viktigare än att komma och fika med andra ord.

LYCKA TILL!!!

• norskan78

tack för idag.,. superkul att träffa er:) hoppas vi hinner på fler dater innan man börjar ploppa ut barnen:))

• HelenZ
    Grattis poa!

Lycka till augustibebis
    Skönt att det är på gång!

Norskan78: Instämmer, jätteroligt vi har ju ett tag kvar så nog ska vi hinna med några gånger till hoppas jag ! Skönt nu på "sommaren" när man kan vara ute... blir svårare att vara så många inomhus, finns sällan så stora bord
    I väntan på Albin
  • Puffalina
    Augustibäbis - KUL!!! *asvis*

Trevligt att täffa er alla blivande mammor idag. Tyvärr hinner man ju inte prata så mkt med alla men så är det när man är många. Hoppas det blir fler gånger!
    Nu ska jag gå å sova. Ha de gott!
    Hanna BF 17/10
  • Sugardynamite

Tack alla för ikväll! Jättetrevligt att träffas. Det gör vi helt klart om, så hinner man kanske prata med fler också. Jag och Honungsbebis satt kvar och snackade till nio faktiskt. Otroligt att det fortfarande är så varmt ute! Fast nästa gång får vi väl kanhända sitta inne istället.

• norskan78

jo, man får väl förboka nästagång.. "vi är ett gäng tjockisar som behöver mycket plats":) kanske dem kan ordna bord inne då*skrattar*

• honungsbebis

Ja, jag håller med om att det var roligt att ses! Vi får se till att "rotera", så att man får tillfälle att prata med alla.
    Och det är nog ingen dum idé att boka ett bord med ordentligt med plats, midjemåttet lär ju inte krympa än på ett tag

Svar på tråden Luleå del 3