• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • Sugardynamite

HelenZ:

Jag har också jobbat på korvgubben!! För många år sedan nu. Jobbade i 1.5 år för tio år sedan. Jag trivdes också bra, men visst fan var det stressigt. Fortfarande äter jag skitfort jämt bara för att jag lärde mig det då: "äter jag inte fort nu så kanske jag inte hinner äta innan det kommer kunder.". Det är ändå några som jobbar kvar tror jag. Jonas M jobbar väl kvar?

• zasu

Jag har förresten min Peekaboo bärpåse till salu nu .. ngn som är intresserad ? Skriv till mej isf !

• HelenZ

Milly78: tack så mycket men jag mådde egentligen bra på en gång i morse, nu sitter jag och käkar glass utan problem Jo jag tror benhårt på lammskinn, min kusin hade det och älskade det! 

sugardynamite: Aha där ser man! Jag har varit där i 3 svettiga år nu Jonas M. pluggar till röntgensköterska och jobbar extra jular/sommrar (när han måste) men i somras hade han fått jobb i piteå på nåt sjukhus och tänka sig så skippade han oss! :-O annars så är det väl ingen... Sara W, ja hon är som en inventarie. och visst blir man matskadad, slänga i sig maten för man vet aldrig när man får en chans till rast igen.....hihi

zazu: hallå och välkommen tillbaka

Roligt med lite nya på 2007 listan!

I väntan på Albin
  • IaPia76

Hej hej!

Tillbaka igen efter semestern. Känns lite trist att börja jobba igen men nu är det ju inte allt för många veckor kvar.

Vill passa på att gratulera till alla nyblivna mammor!

• asla01

Jag hakar på här också. Har nyss blivit "medlem" i Mammor 2006 Luleå (2), så jag skriver in mig här också. Har en pojke på 13 månader som är mer vild än tam

• Sugardynamite

HelenZ: jaha! har han börjat plugga?! Det var inte en dag för tidigt.
    Ja, Sara jobbade samtidigt som mig. Vi jobbade ihop innan hon och Micke hittade varandra till och med. Det var det stora samtalsämnet på jobbet när hon och Micke fick till det. De jobbade ju där båda två då.

• HelenZ

iapia: välkommen tillbaka, hoppas du haft det sköööönt! Nu är det inte så länge kvar till oktober

sugardynamite: Sara pluggar till lärare nu och jobbar extra inom vården men hittar ändå tid att hälsa på oss 2-3 ggr/vecka hehe... hon och micke har skiljt sig för ett år sen! dom har 2 pojkar ihop. Nu tar micke barnen tydligen på max och äter hahaha.... Tror förresten jag sett till Jonas M's fru här på FL, anna heter hon och dom har en pojke ihop

asla01: hej hej! vart i luleå bor ni?

I väntan på Albin
  • Sugardynamite

helenZ: Jaså, där ser man. Det hinner hända mycket på tio år.

Jag hörde att Jonas skaffat tjej och skulle ha barn för ett bra tag sedan. Visste inte att det blev en pojke. Det måste vara länge sedan nu förresten.

Vilken av grillarna jobbar du i?

• HelenZ

sugardynamite: Jag är på storheden numera, förut var jag inne i stan men sen när jag fick bli ansvarig flyttade jag dit hehe jo kan verkligen tänka mig mycket hänt på 10 år, så roligt att sitta och lyssna på mats och anders historier om hur det var förr i tiden!

I väntan på Albin
Svar på tråden Luleå del 3