• Anonym

små bröst

Jag har världens minsta minibröst!!!
    Jag tänker inte på annat nu förtiden.Är på väg ifrån min sambo & jag kommer aldrig kunna vara med ngn annan kille för resten av mitt liv för att jag har för små bröst.
    Hur ska nån kunna tycka att jag är fin...Har ju för fasen A-kupa.
    Resten av kroppen är jättefin, är hur nöjd som helst.
    men brösten ....gaaahh. Hatar dom!!!!

Måste man köpa sej ett par eller hur ska jag komma över den här fixeringen????

• Svar på tråden små bröst
  • 1977

försök att vara nöjd, älskar man någon älskar man ju hela den!!

små bröst är ju jättefint! (de är ju oftast dessutom fasta!!)

• Anonym (gelèn)

jag vill inte styra åt något håll nu, men jag köpte mig ett par förra året. Mådde lika dåligt som du innan. Jag hade knappt en A kupa ens. Mina behåar var alltid halvfulla...
    Nu har jag en fyllig B och jag kunde inte må bättre. Psykiskt.
    MEN, det finns komplikationer.
    Jag, mår toppen inombords nu, men har tappat känseln på underisan av båda brösten efter operationen... Är det värt det?

För mig var det det, men inte för många andra. Riskerna finns, och det är inte ovanligt....

Hur som helst, så kommer du självklart hitta dig en ny man, med eller utan tuttar
    Det är inte brösten en man tittar på när han väljer sin äkta hälft... Och om han gjorde det, ja, då är han inte mycket att ha heller...

• Anonym (patty)

Jag tyckte också att mina bröst var för små..avskydde dem! Är kort.. 152 cm och har a.kupa.. men nu när jag ammar är dem D!!!! Det är AVSKYVÄRT!! Dom är stenhårda och jag kan verkligen förstå hur det  ska kännas med silicon i dem! jag kan inte ens ligga på sida då som är i vägen.. nu är dom så ömma med all mjölk i .. Men jag rent saknar mina pluttiga bröst..

Så jag har slutat längta efter stora bröst.. jag älskar mina små.. när jag nu får återse dem.. Inte roligt att inte ens kunna hitta en bh som passar som den ska..

• Anonym

Jag hade c-kupa när jag ammade & det är väl därför jag tycker jag har så små nu ..när jag haft stora liksom.

• markattan

ehum..jag personligen,,,som kvinna tycker det är fint med små bröst....dom e fasta och sitter på plats så att säga.....Om det e riktiga karlar vi snackar om så bryr dom sig om DIG mera än om att du ahr små bröst...BARA DU tar ett beslut att fylla dom eller inte om du nu vill det...=) . jag försöker uppmuntra dig iaf med att säga att jag är säker på att du är skitsnygg med dina troligen propotionriktiga lökar...

Jag hade c kupa..blev med barn två gånger och drar en DD numera...jaoo....såååå.....när du sitter med dina fasta fina tuttar komemr jag med blodhundsöron och önskar mig ett "upp"lyft...

lycka till=)) /kattan

• Anonym (mini)

Jag har också små bröst, a-kupa är för stort för mig, men jag har bestämt mig för att inte trampa ner på mig själv.
    Kvinnlighet ligger inte i brösten. Jag försöker se det positiva med små bröst, tycker egentligen att de passar min personlighet ganska bra, de väger ingenting osv. Jag skriver ner saker som är bra med mig, varför jag är en person värd att älska. Då märker man att brösten är ganska oviktiga.

Sen tror jag INTE att brösten är så viktiga för en VETTIG kille, om det nu är en vettig kille man vill ha! En bra kille tror jag ser helheten, insidan och utsidan och uppskattar dig och älskar dig som du är, det är väl en sån vi alla vill ha i slutändan?

• Lilli77

Har oxa sma brost, har ibland problem att fylla ut en a-kupa. Tycker om dem nu, de ar sma men fasta och kommer forhoppningsvis aldrig att borja hanga.

Tank vad bra det ar med sma brost nar man sportar! Och ont i ryggen far vi inte, och inte blir vi svettiga under eller emellan brosten heller!

Jag anvander sma silikon inlagg som ser ut som kyckling filer, det funkar jattebra nar jag vill vara lite uppkladd men nan urringad topp eller klanning.

Haller med Anonym (gelèn) nar hon sager: Hur som helst, så kommer du självklart hitta dig en ny man, med eller utan tuttar
    Det är inte brösten en man tittar på när han väljer sin äkta hälft... Och om han gjorde det, ja, då är han inte mycket att ha heller...

• tuva80

Jag förstår precis hur du känner...
    Har också funderat på om man skulle köpa sej ett par eftersom man inte fick nåra på naturlig väg *fuskit* 
    men är så dålig på att spara pengar *fniss* o kan nog inte tänka mej att ta lån för en sån sak.. det enda alternativet kvar är ju om jag skulle vinna pengar då, men det är ju knappast troligt då jag aldrig köper en lott.. Räcka ut tungan

Jag har alltid varit smal, vägde i tonåren + ett antal år till ca 54 kilo till min längd på 175 cm *jag veet, såå mager* men har alltid haft aptit, både på mat o livet Glad O min mor sa alltid att om jag 'kunde äta upp mej' nåra kilo så skulle brösten också bli större.. nu väger jag ca 68 kilo till samma längd men inte fan har brösten lagt på sej nåt..! *argh*

• Hadjelina

Jag drar också A-kupa, men att förstora finns inte i min värld, även om jag gärna hade haft B. Min sambo älskar de som de är! Och jag kan skippa BH ibland om jag känner för det och inte ska göra något särskilt.

• Anonym (Liten)

Jag har haft a-kupa... Men sen jag börja med p-piller (Yasmin) så har jag fått köpa c-kupa!

Min kille ville att jag skulle förstora, men nu e han nöjd och tycker att det är ok även med små (även om han inte tyckte d innan)

Svar på tråden små bröst