• Anonym

små bröst

Jag har världens minsta minibröst!!!
    Jag tänker inte på annat nu förtiden.Är på väg ifrån min sambo & jag kommer aldrig kunna vara med ngn annan kille för resten av mitt liv för att jag har för små bröst.
    Hur ska nån kunna tycka att jag är fin...Har ju för fasen A-kupa.
    Resten av kroppen är jättefin, är hur nöjd som helst.
    men brösten ....gaaahh. Hatar dom!!!!

Måste man köpa sej ett par eller hur ska jag komma över den här fixeringen????

• Svar på tråden små bröst
  • Anonym (taxöron)

Från att ha haft storlek 75B i bh, och efter att ha ammat ETT barn, så krympte mina bröst till en A-kupa eller, jag vet inte, jag har stl 80A men fyller inte längre ut kupan... kanske måste jag köpa AA eller vad det heter, vet inte ens... Jag har fått små skrynkliga taxöron att dras med nu istället. Innan tyckte jag bara att jag hade lite små bröst men var NÖJD i alla fall. Nu när jag VERKLIGEN har små bröst är jag missnöjd. Så, kontentan av det hela är: Jag förstår dig TS!!!
    Jag skulle vilja ha större, fylla ut dem innifrån så att säga - men det känns inte naturligt och riktigt för mig att göra, så jag får väl fortsätta köpa pushup och geléinlägg och allt vad det nu heter...
    *blä*

• Grabbo

Jag vill inte ändra på någon annans ideer om vad som är snyggast.. men vill informera att jag tycker små är snyggare än stora!!

Jag har skrivt det förut men det kan ju finnas tjejer som inte läst eller fattat att killar kan gilla små!

Varva ner ett par hekto, kolla på lökarna och inse att dom är snygga!

• Lillan7704
    Grabbo skrev 2006-07-18 00:54:48 följande:
    Jag vill inte ändra på någon annans ideer om vad som är snyggast.. men vill informera att jag tycker små är snyggare än stora!!Jag har skrivt det förut men det kan ju finnas tjejer som inte läst eller fattat att killar kan gilla små! Varva ner ett par hekto, kolla på lökarna och inse att dom är snygga!
  • Anonym

Jag har också A-kupa och är sååååååå nöjd

Har aldrig i hela mitt liv hört något negativt om mina små bröst de som fått äran att se dom har tyckt de varit jättefina, söta och fasta. Tänk positivt, hade du hellre fötts med jättebomber som hänger efter ett tag? Då väljer jag hellre små och fasta och det är ju lättare att hålla dom uppe utan en massa fett i dom eller hur?

Stora bröst kan vara fint jovisst men jag skulle aldrig byta ut mina små fina mot några stora faktiskt. Kläder sitter mkt snyggare på mina små, man ser lättare nätt ut och lätt att hitta fina underkläder. Tänk hur många kändisar som klassas som världens vackraste som har små bröst. Jennifer lopez har små, Kylie Minogue, Keira Knightly, Marie serneholt, shakira. De är sexiga som attan och har inte mkt bröst det ser bara ut som det i videona men de har små och de är ju hur heta som helst, både tjejer och killar tycker det.

Citerar shakira:

Lucky that my lips not only mumble
    They spill kisses like a fountain
    Lucky that my breasts are small and humble
    So you don't confuse them with mountains
    Lucky I have strong legs like my mother
    To run for cover when I need it
    And these two eyes are for no other
    The day you leave we'll cry a river

Var stolt små bröst regerar, de är söta och bekväma

• Anonym (mini)

Vet hur du känner dig, kan i vissa stunder fundera på att operera till C eller åtminstone B kupa.. tänker på hur mycket kvinnligare jag hade känt mig osv.
    Men samtidigt så kan jag tycka att det är snyggt också med kvinnor/tjejer som har små bröst.. vissa kläder sitter hundra gånger bättre på en liten byst än en stor..och som andra skrivit får man inga hängisar
    Trots att jag har små bröst klär jag mig ofta kvinnligt och det tror jag hjälper mig en del.. och så kan man ju alltid "fuska" lite med extra gele-inlägg i behån och mycket push-up!

• Tinzu

jag dyrkar alla med små bröst!

även min syster som har A-B, eftersom jag har G.
    vissa dagar kan man nog säkert känna sig så platt att
    man kan smyga längs väggen utan att bli upptäckt, och
    andra dagar helt nöjd över att man inte har rygg ont
    och svårt att hitta extremt fina och, dessutom, billiga
    bh:ar.

ett tips är väl att köpa sånadär utfyllnads grejer som man
    kan köpa på ellos och sådana kataloger?

• piggelinen

hej

jag har verkligen jätte små bröst!
    Och jag kan känna att det är väldigt tråkigt.. inte att jag mår dåligt över dem.. För de är jättefina och min man avgudar dem.

Men jag är en x small i kläder och kan inte fylla upp bysten....
    Så jag vet vad du känner..
    Men det spelar nog bara roll för en själv..

Min man skulle låta mig göra en operation om jag vill.. Men jag vill samtidigt inte vara plastig..

jag har aldrig brytt mig speciellt men nu har det börjat bli viktigare.. för man vill känna sig femenin..
    Självklart ska det inte ha betydelse om man har små eller stora en kille bör gilla dig oavsätt!

• Arga Klara

Hörni! Kvinnligheten sitter inte i brösten! Inte behöver man inlägg/silikon/pushup för att vara kvinnlig!

• piggelinen

det är nog upp till var och en..
    men som planka kanske man inte känner sig så femenin!

• Fred

Tycker mindre bröst är finast, det är sexigt och snyggt och det säger jag inte för att ni ska må bättre utan att det är så jag tycker.

Gå inte på mediahysterin massor med killar gillar små bröst.

Svar på tråden små bröst