• Anonym

små bröst

Jag har världens minsta minibröst!!!
    Jag tänker inte på annat nu förtiden.Är på väg ifrån min sambo & jag kommer aldrig kunna vara med ngn annan kille för resten av mitt liv för att jag har för små bröst.
    Hur ska nån kunna tycka att jag är fin...Har ju för fasen A-kupa.
    Resten av kroppen är jättefin, är hur nöjd som helst.
    men brösten ....gaaahh. Hatar dom!!!!

Måste man köpa sej ett par eller hur ska jag komma över den här fixeringen????

• Svar på tråden små bröst
  • Anonym (me too)

Älskar mina bröst! Stor B-kupa när jag är gravid, annars A-kupa. Skulle aldrig falla mig in och operera två fullt fungerande kroppsdelar, dessutom har INGEN kille någonsin yppat ett ord om att de skulle vara små - tvärtom! De tycker att de är fasta och vackra.

TS, ofta sitter sån fixering i den egna hjärnan. Prata med ett proffs innan du lägger dig under kniven!

• Poena

Små bröst är det snyggaste!

Fattar inte VAD som är okvinnligt med små? Största delen av världens alla vackraste kvinnor, som pryder Elle, Vouge etc etc har ju små! Skulle de vara manliga då eller Fundersam

- Min blogg om skönhet & mode - www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html
  • tuva80

Jag har faktiskt haft oturen o träffat killar som påpekat att man har små bröst (o stor mage) - tydligen ingen kombination som gick hem direkt.. Fundersam Så det är klart man börjar fundera på om man inte ser normal ut..

• tuva80

måste dock tillägga att min A♥ älskar mina små runda fasta tuttisar !
    men det sitter långt inne innan jag själv kan acceptera dem som de är tror jag.. tyvärr. Men börjar så smått vänja mej, o det är mycket pga att kärleken är generös med komplimanger ! Glad

• Anonym

Här är en som VILL ha små bröst...är trött på mina stora hängiga...

• Maliiiiin

Det är ju supersnyggt med små bröst! Tror säkert att de passar din kropp alldeles perfekt. Försök fokusera på det du är nöjd med istället för det du inte är nöjd med, även om det är lättare sagt än gjort. Jag vet jättemånga killar som tycker det är snyggt med små, fasta bröst.

Förstår att det är jobbigt för dig att tänka på detta, men försök komma över det!

• Maliiiiin

Håller med Fred, gå inte på mediahysterin! Den ger en felaktig bild av vad killar gillar!

• Anonym

För att inte tala om bröst som varit lite större och sedan minskat i storlek... två tomma påsar är allt man har kvar.

Svar på tråden små bröst