• Anonym

små bröst

Jag har världens minsta minibröst!!!
    Jag tänker inte på annat nu förtiden.Är på väg ifrån min sambo & jag kommer aldrig kunna vara med ngn annan kille för resten av mitt liv för att jag har för små bröst.
    Hur ska nån kunna tycka att jag är fin...Har ju för fasen A-kupa.
    Resten av kroppen är jättefin, är hur nöjd som helst.
    men brösten ....gaaahh. Hatar dom!!!!

Måste man köpa sej ett par eller hur ska jag komma över den här fixeringen????

• Svar på tråden små bröst
  • Anonym

små eller stora bröst det är en fixering från mode och tv världen.
    Man blir inte lyckligare för man har stora bröst. Dessutom är konstgrorda bröst fult det ser konstigt ut, man jar de brösten som passar till ens kropp

• Anonym (plattis)

Mina bröst passar INTE till min kropp!

Har stl 40 i kläder och en AA-kupa.. Massor med former, läs för mycket former, ner till och INGET upptill!

Det är INTE roligt! Ser skitkonstigt ut!!

• Anonym

Ibland så kan man tycka formerna är "fel", men jag tror att den som älskar en PÅ RIKTIGT gillar en precis som man är. Min förra kille sa t ex "Jag fattar inte varför nästan alla tjejer vill ha stora bröst, det är ju bara 2 fettklumpar" Och visst är det sant, varför ska vi plötsligt åtrå att dras med massa fett på bröstkorgen också?
    Det är nog snarare skönt att slippa det tror jag. Tänk bara vad många får ont i ryggen.

Jag själv har gelébehå för att fylla ut kläderna lite upptill. På så sätt får jag iaf B-kupa

• Anonym (plattis)
    Anonym skrev 2006-07-18 10:09:29 följande:
    Ibland så kan man tycka formerna är "fel", men jag tror att den som älskar en PÅ RIKTIGT gillar en precis som man är. Min förra kille sa t ex "Jag fattar inte varför nästan alla tjejer vill ha stora bröst, det är ju bara 2 fettklumpar" Och visst är det sant, varför ska vi plötsligt åtrå att dras med massa fett på bröstkorgen också? Det är nog snarare skönt att slippa det tror jag. Tänk bara vad många får ont i ryggen.Jag själv har gelébehå för att fylla ut kläderna lite upptill. På så sätt får jag iaf B-kupa
    Absolut! Min sambo älskar mig hur jag än ser ut! Det är inte han som vill att jag ska ha större bröst utan jag själv..
    Jag får inte en B-kupa trots inlägg eller gele'behå...
  • Marketta

Har inte last hela traden men vill bara tala om att jag var och matte mig pa Agent Provocateur och de sa att jag har precis samma storlek som Kate Moss: 32A och hon ar ju en av de snyggaste och sexigaste manniskorna i varlden, sa sa illa kan det val inte vara!

• Marketta

Och titta bara pa Keira Nightly - inga brost med stora hofter och rumpa men hon ar ju hur sexig som helst!

• Anonym (taxöron)

Grabbo - TACK!!!!!!!

• Anonym

Tack för alla uppmuntrande ord.Vissa dagar känns dom helt ok & gele inlägg har jag men det är det att man ska ta av sig bh:n oxå nån gång....

• Speedway

Det är media som fjantar och försöker normnalisera det onormala dvs man är en kvinna om man har silikonbomber! Visst har man ingenting så förstår jag till 110% varför man vill förstora. För som kvinna vill man ju ha bröst. Undra hur dom gjorde på stenålder...? Folk brydde sig nog inte då, det fanns ingen vidrig media som fjanta! Stora eller små bröst vem fan bryr sig?! Bara man är frisk och mår bra!

• Lundby87

Tycker inte du skall tänka på det så mkt har en kompis som är kanon fräch men som är helt plat men hon har killar efter sig hela tiden. Hon är rena magneten.

• Arga Klara

Gå till allmänna badhus! Kolla hur folk ser ut - egentligen. Alla är olika!

• Anonym (:-()

Förstår hur du känner har också mini bröst

• marlene23

jag hade minibröst tills jag blev gravid då ökade de 2 storlekar (eller tre) och jag fick enorma bomber direkt efter förlossningen.. jag grät!! och värre blev det.. när mjölken inte längre var "ny" började de hänga..
    Jag hade små fräscha bröst nu har jag stora hängiga!
    Tycker små bröst är finast (det har jag alltid gjort!)

Svar på tråden små bröst