• Janna84

Snygg vigselring?

Då ska jag försöka göra min första omröstning... Cool
    Jag vet inte hur jag lägger in bilder så jag postar en länk istället
    http://www.aniratax.com/vigselring.jpg
    (Den som känner sig manad får gärna förklara hur man lägger in bilder...)

Min sambo vill bara ha en ring och då tycker jag att det räcker med en ring till mig med. Lite udda så det skulle även vara intressant att få veta vad ni tycker om det. Ni behöver inte vara rädda för att svara ärligt i den här tråden Flört

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Snygg vigselring?
  • Bubi

herrejisses va fin, sån vill jag ha,... det skulle ju faktiskt räcka med den..även om vi har varsin förlovningsring...vad kostar och vad huttar man en sån? *kär* Den ska jag visa fästmannen min när han kommer hem :) *blingbling*

• Adfri

Jag tyckte inte om den, jag gillar inte gult/rött guld samt att jag tyckte att den var för krims-kramsig (för mycket bling-bling alltså). Jag tycker mer om enkla stilrena ringar, ja eller saker i allmänhet
    Tur att vi alla är olika va?

• danitra

Usch nej! Alldeles för mycket.

Men jag är mer för det diskreta - det är ju ändå en ring man har varje dag till allt.

Nån gång, på nåt sätt kommer han komma ut! Det kommer ta slut!
  • Salt Groda

Tyckte sådär. Ärligt talat så känns det lite "farmor" över det hela, inte så modern liksom. Kanske hade varit snyggare i vitt guld?

• rasajj

jag ar sa amerikaniserad.....

Ar alla diamanter sa sma i Sverige? Ar alla insatta _I_ guldet, ingen som sitter i klamrar uppepa?

Gillar min ring, fortfarande efter 10 ar. Bild finns i mitt galleri...

Svar på tråden Snygg vigselring?