• Janna84

Snygg vigselring?

Då ska jag försöka göra min första omröstning... Cool
    Jag vet inte hur jag lägger in bilder så jag postar en länk istället
    http://www.aniratax.com/vigselring.jpg
    (Den som känner sig manad får gärna förklara hur man lägger in bilder...)

Min sambo vill bara ha en ring och då tycker jag att det räcker med en ring till mig med. Lite udda så det skulle även vara intressant att få veta vad ni tycker om det. Ni behöver inte vara rädda för att svara ärligt i den här tråden Flört

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Snygg vigselring?
  • Fru Myhr
    elmah skrev 2006-07-25 21:18:51 följande:
    Fru Myhr skrev 2006-07-25 20:50:22 följande: Jag vet att det är schalins, har själv en schalinsring och nej, jag är inte imponerad över diamantkvaliteten då de använder lägsta som inte är totalt förkastlig i sina småstenar. S + M = Santde använder inte lägsta.vs är inte lägsta utan p1-3
    Nopp, inte lägsta som finns, men absolut lägsta som sätts i svenska smycken alls... W/SI har schalins på många av sina ringar b l a denna.
    S + M = Sant
  • Janna84

Och om diamantkvalitén blev bättre så skulle ju ringarna bli dyrare och då hade jag nog valt den billigare varianten iaf

• elmah

jag har W/VS i min

guldfynd säljer de sämsta möjliga. W/PI... var där och kollade på en ripoff ring av schalins och hon som jobbade sa "en mycket fin sten en av de bästa" eeeh visst

• Kullan från Dalom

Ringen i sig är jättevacker men jag skulle aldrig kunna använda så där mycket diamanter till vardags..
    För min vigselring är nått jag har på mig 24/7.. Tas enbart av om jag jobbar eller nått sånt..

HAr två likadana ringar och så har jag en ring med diamanter och safirer som jag brukar ha mellan ringarna då man ska vara fin...

• Fru Myhr

elmah

Ja, de har det i större stenar än 0.05 ct.

Själv har jag R/VVS i mina.

S + M = Sant
  • Janna84

Jag må vara en konstig kvinna men jag tycker faktiskt att det finns bättre saker att lägga pengarna på än diamanter av bästa kvalitet.

• Fru Myhr

Janna: Japp, det kan man tycka! Men grejjen är den att jag inte betalade särskilt mkt för mina ringar, ett klart KLIPP gjorde jag, den där ringen tror jag däremot du kan få till samma pris, handtillverkad och med bättre kvalitet på diamanterna.

S + M = Sant
Svar på tråden Snygg vigselring?