• Janna84

Snygg vigselring?

Då ska jag försöka göra min första omröstning... Cool
    Jag vet inte hur jag lägger in bilder så jag postar en länk istället
    http://www.aniratax.com/vigselring.jpg
    (Den som känner sig manad får gärna förklara hur man lägger in bilder...)

Min sambo vill bara ha en ring och då tycker jag att det räcker med en ring till mig med. Lite udda så det skulle även vara intressant att få veta vad ni tycker om det. Ni behöver inte vara rädda för att svara ärligt i den här tråden Flört

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Snygg vigselring?
  • Janna84

Nej, det finns även ringar med en eller några få stora stenar. Fast alliansringen är den traditionella vigselringen i Sverige. Jag tycker inte om stenar som sitter i klammer på ringen eftersom de kan fastna i kläder och andra saker.

Bubi: orginalringen kommer från Schalins men där kostar den 16300 kr http://www.schalins.se/
    Jag har blivit rekommenderad att beställa den hos en guldsmed för att få mer valuta för pengarna.

• Jossebell

supersnygg. Jag har även jag bara en ring och valt som här en ring som ser ut som det är flera ringar. du hittar min ring här
    soderstrom.has.it . Min är en engelbrekt

• Pitufita

Jättesnygg! Men kanske opraktiskt att diamanterna går hela vägen runt. Jag gillar den men skulle inte vilja ha diamanter hela vägen.

• MarinaNina

Röstade "sådär". På ett sätt tyckte jag att den var fin, men samtidigt så var den lite väl "prålig" för min smak..

• Tvåbarnsmamman0507

hej den var jättefin tycker jag kommer nog sitta fint på dig.

• söjsan

vad är det för märke på ringen? ngn sida man kan kolla in liknande?

• Fru Myhr

Det är schalins orginalring som säljs via internetbutikerna, bara så att alla är på det klara med det!

S + M = Sant
  • Janna84

Fru Myhr nu får du lägga mig på din lista så jag också får se skillnaden på stenarna!

Hur kan det komma sig att de kan sälja Schalins ringar mycket billigare? *nyfiken*

Svar på tråden Snygg vigselring?