• Tindra75

Problem med bio-mamman vi ses här!

Så nu startar jag en tråd där vi kan diskutera problem gällande bio-mammor.
    Det är inte alltid så lätt att stå vid sidan av och inte kunna göra så mycket åt vad man ser händer. Man kan behöva ventilera sig!

Vi ses och hörs!

• Svar på tråden Problem med bio-mamman vi ses här!
  • Sofie1979

Tezz72: Vad var det du skrev som misstolkades? Ser inget fel i det du skrev!

Tack för dina rader, vi får hoppas det för våran stora tjejs skull! Hon vill ju åka till sin mamma när hon kan. Tror inte hon kommer att strunta i sina umgänges helger, men i det andra eftersom hon redan gör det! Försöker vara trevlig mot henne för dottras skull, men inte alltid så lätt. Till saken är att min sambo ställde upp med ett mobilabonnemang, i början betalade hon, men när hennes j-vla kille tog med sig den till frankrike och ringde för 10000 kr då slutade hon betala allt räkningen samt abonnemangavg.!!! Vi spärrade så klart telefonen Pengarna gick till inkasso och vem kan betala bara så? Ja, inte vi! Till slut tvingades vi att ta ett lån och betala! Nu ska vi försöka få igen pengarna av henne, men vi får väl se. Sen när hon skulle ha sin dotter i en vecka då vill hon ha pengar av oss!! fattar inte ens att hon kan fråga!

Åhh vad jag klagar!! Måste bara få ut lite ilska, man känner sig lite bättre då!

Kram till er!

• tomcar1

1Malle !!
    Hur menar du egentligen ? Man kan väl i allra högsta grad tycka om sina bonusbarn. De har ju inte bett att få hamna i den situationen som råder. Jag tycker att det är upp till bio-mamman att se till även hon att barnen har det så bra som möjligt. Nej, istället går det ut på att hämnas på sitt ex hela tiden !!
    Varför ska vi tvingas att tycka om biomamman ??
    Mvh tomcar1

• aragon

Tezz72 Eftersom detta är en ny tråd tycker jag att vi kan lägga gamla tråden bakom oss....är det fortfarande nåt oklart från förra tråden tycker jag du kan ta det med den personen direkt....

Älskar mina bonusbarn och min man
  • Tezz72

Sofie1979: Jag skrev om att jag inte tålde biomamman och lite annat. Men jag orkar snart inte lägga min energi på FL längre. För vad jag än skriver så misstolkas det.

• Tezz72

aragon: Eftersom den personen i fråga inte tyckte att hon skrev fel, så har jag gått ifrån den andra tråden.

Och blir det påhopp på mig här också, då lämnar jag FL för gott.  För här skriver jag vad jag tycker och tänker om biomamman och passer det inte här, var ska jag då skriva det?

• Tezz72

tomcar1: Det 1malle skrev, det skrev hon med ironi. Om du misstolkade det alltså.. Flört

• aragon

Tezz72

Såklart ska man skriva vad man tycker och tänker med det som var i gamla tråden behövs ju inte tas upp här..utan här skriver vi om BIO-mamman istället.....eftersom det är i många fall ett problem......

• Tezz72

aragon: Jag bara förklarade i korta drag varför jag har lämnat den andra tråden.  Eftersom många av dom som jag har skrivit till i den gamla tråden, kommer att undra varför.....  Men det är ju bara att anmäla mina inlägg så tas dom bort, svårare än så är det inte..

• aragon

Tezz72

Varför ska man anmäla dina inlägg...det var ju inte set jag menade....du överreagerar....nu lämnar vi detta och fortsätter med tråden.....

• Tezz72

Jag säger bara en sak gudnåde om mina bonusbarns mamma skiter i dom fullständigt, när babyn kommer då kan hon dra dit peppern växer, för då tar vi dom stora barnen på heltid..  Hon har ju liksom aldrig brytt sig om sina barn och det har jag sett på nära håll. Som jag skrev förut så önskar mina bonusbarn att jag var deras mamma. Så det måste ju ändå visa på att jag bryr mig om dom och älskar dom...  Jag har tagit hand om dom som mina egna barn, jag stöttade min sambo när han hade det som tuffast. Biomamman anmälde barnens pappa till polisen för incest på dottern, fast dottern sa att det inte stämde. Vad säger det om henne?  Jag har tyvärr väldigt låga tankar om den så kallade biomamman..

Svar på tråden Problem med bio-mamman vi ses här!