• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Engla75

mizz: Hon kanske ska överraska med en mer avklädd stil senare?? Glasögon, knut, päls...allt ryker i TV-framträdandet, vad tror ni?

• Engla75

NÅGRA killar tittar säkert då och röstar...

• Mamma Jessis
    Engla75 skrev 2006-09-15 22:35:42 följande:
    Jessis: Åter till Bros...den första CD:n jag köpte var Bros, sen hade jag en LP-skiva som jag nästan lyssnade sönder. De hade en låt som hette Sister som handlade om deras syster som dött när ett rattfyllo kört på henne.
    Har nog ett par LP-skivor som står hos exmaken tror jag...

De var ju tre från början men det brunhåriga av dem (som sen gifte sig med en av tjejerna i Lil och Kim eller vad de nu hette) fick sparken av bröderna....
  • Mamma Jessis
    Engla75 skrev 2006-09-15 22:37:16 följande:
    NÅGRA killar tittar säkert då och röstar...
    Ja herregud ja... Kollade runt lite nu och gillar man en sexig tjej som ser ut somen mormor (helt rätt den som nu sa det) så är det hon man skall rösta på...

*s*
  • Engla75

Jessis: Jaaa, just det! Vad härligt att återuppliva gamla minnen! Han gifte sig väl med den mörka tjejen? De körade bakom Wham väl?

• Mamma Jessis
    Engla75 skrev 2006-09-15 22:39:13 följande:
    Jessis: Jaaa, just det! Vad härligt att återuppliva gamla minnen! Han gifte sig väl med den mörka tjejen? De körade bakom Wham väl?
    Nej... De var en egen grupp.. Inte tjejerna bakom Wham (som var en ljus och en mörk... )

De jag tänker på var systrar.... Tro det var Mel & Kim de hette kom jag på nu...
  • mizzfreestyler

Engla75

Javisst det kanske e hennes plan lite lam i stilen nu som tantklädd men sen när det verkligen e fight då kanske det e som du säger att kläderna ryker..thihi

• Gumlan

vart ser man dom 20 som, gick vidare?? länka gärna & länka gärna till tidnimngsutklipp med