Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Tycker det programmet är så hemskt och varje gång så lovar jag mig själv att inte se på det ändå sitter där jag framför tv,n och tittar på folk när de gör bort sig. Uch och fy på mig!
Tycker det är hysteriskt roligt!
Ingen har ju tvingat dit dem
Kan iof tycka att det är synd att vissa inte har bättre självkännedom eller ärliga vänner som kan hindra dem!
Glömde det viktigaste
Det är ett väldigt bra sätt för duktiga sångerskor/sångare att slå igenom, det är en bra programidé
Lollipop 1:Nej ingen har tvingat dit dem, men endel är faktist psykiskt sjuka. Minns att det första året var med en kvinna som påstod att hennes "sångpedagog sagt att det var typ 8- 90 % chans att hon kom vidare och tjejen kunde inte ta en ton. När hon dessutom vägrade inse att hon inte skulle få gå vidare blev det uppenbart för mig att det var något som saknades där uppe...
Tycker den svenska juryn är så mesiga, dom gråter ju hela tiden. Dessutom så verkar det som om det bara handlar om att waila så mycket som möjligt...
Men visst kommer jag titta på Idol2006 ändå, kan ju inte låta bli
Självklart måste man se det!!
Jag själv är en sån där totalt tondöv en, så det är sååå kul att se att det faktiskt finns fler som är såna som jag
!!
Men det är en viss skillnad mellan oss ändå; jag inser att jag är sån!!! Skulle aldrig i mitt liv ställa upp på en sån där grej!!!
Men så förundras jag oxå över de som är sååå duktiga, varför har de inte blivit upptäckta tidigare?? En del är ju helt underbara!!!
Puffar upp tråden lite och hoppas fler skriver ![]()
Synd bara att det inte är David och Peter som är programledare även denna gång....![]()
Det var det väl inte förra året heller väl, sannah?
Denna gång så är det ju Sanna Bråding och Mogge.
Det var ju Tobbe Trollkarl förra året.
Juryn är densamma i alla fall.