• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • tjoosan

Ville är ett orginal. Jag hoppas han blir något stort en vacker dag. Det skulle bli en bonus att se honom kliva in på idol igen.
    Starkt jobba Ville!

• Engla75

Jessis: Aldrig sett dig förrut, men det känns som jag trycker på rätt knappar direkt Dregen OCH Mick!

• Mamma Jessis
    Engla75 skrev 2006-09-15 22:29:42 följande:
    Någon mer än jag som tycker det är något farligt porrigt över henne...?
    Farligt porrigt vet jag inte... Men porrigt.. Visst... Det finns lite av det över henne...

Om det är pos. för hennes del i tävlingen eller ej återstår att se...
  • mizzfreestyler

Vet ni att Lisa har vikit ut sig i både Playboy och Moore.
    Svallrar bara lite, jag tror man kunde läsa det på aftonbladet eller expressen såg det i någon av de tidningarna tidigare ikväll. Men hon har tackat nej till flera plåtningar nu. Har inte hört henne sjunga så mycket. missar så mycket ibland när man har bebis. Är hon duktig? Och vem tycker ni ska vinna allt, har ni någon favorit.

Och jag tycker också lite synd om Ville, han hade verkligen kämpat detta år!

• kjempejente

Jag tycker att det visar vilket samhälle vi har.. orginalen åker ut..
    Ville hade röst.. men var fel i övrigt..

• Elis är min kärlek

Jag tror också hon Lisa åker nästa gång.. nej det är nog mest hår/smink/päls/läppglans och inte speciellt myket sång över den tösa!

• ming
    glammis skrev 2006-09-15 22:29:48 följande:
    Jag har aldrig hört henne (Lisa)sjunga mer än 5 sekunder..tror hon är ganska kass...hon åker nästa fredag!
    Hon sjöng ju iaf på första uttagningen, och då tyckte jag att hon var bra. Men hon ser fortfarande ut som en mormor.
    In yo face!
  • Mamma Jessis
    Engla75 skrev 2006-09-15 22:30:39 följande:
    Jessis: Aldrig sett dig förrut, men det känns som jag trycker på rätt knappar direkt Dregen OCH Mick!
    Jag har varit här inne på FL lite då och då senaste åren men just detta nick är nytt (de andra hade jag glömt lösen till... ja, användarnamn också..)

Jag har mest skrivit inne på www.alltomtv.se och aff annars...
  • glammis

...men hon är snygg iallafall, det håller jag med om...!