• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • CuteElliz

lost: men om de upptäcker att de strulat me omgången då Danny åkte ut så måste de ju kolla så att de inte strulat fler ggr... o Linda va toppenbra o ja, jag tyckte om henne... bättre än Cissi iaf... tycker de känns som att systemet e lite opålitligt om tittarnas favoriter åker ut gg efter gg... men inte de som verkligen hängt löst ett antal ggr... de e de jag menar... hur ska dom kunna va så säkra på att de inte trasslat tidigare om de trasslar nu... då måste dom ju kolla de... finns i andra tråden nu...

• grisekno

Men den här gången verkar det ju vara folk som hört av sig o sagt att det inte gick att rösta på Dannys nummer, hade det varit samma sak med Linda så hade det säkert kommit ut i pressen också.

• lostwhitoutu

Tack grisekno de var någon som inte förstår de där tror jag.

• CuteElliz

men de jag menar e: om de har trasslat me danny så kan de mycke väl ha trasslat tidigare också... lite konstigt att de ska trassla först nu isf... o så långt in i tävlingen... men men...

• Mamsie

Egentligen hoppas jag kanske att det var fel på telefonröstningstekniken, men jag misstänker att sanningen är den att folk helt enkelt ringde och röstade på sina favoriter - och att Dannys "fanclub" inte ringde i fredags. Eller att "Lindas fanclub" inte ringt.
    Fast som ni säger så har ju folk klagat på Danny-numret...

Inte lätt det där...

• lostwhitoutu

de påstår att de inte var något som blev galet nu.. men ja tror inte alls på de.

• Tiiniz

så rätt person som åkte ut :) gooo alla andra nu, utom johan :P

• Sarasnaran

Det var på tiden att Cissi åkte ut.

Hon har varit duktig, men håller inte samma mått som de andra. (Johan inte inräknad )

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • lollan82

har bara väntat på att hon skulle ut

• lostwhitoutu

håller med johan var verkligen kanon igår
    *big smile*

• trasselsudd

Gillade verkligen Cissi även om hon inte har lika bra röst som de flesta andra i tävlingen. Igår tyckte jag inte hennes framträdanden var det bästa men vilken inlevelse hon brukar ha ibland. Det gillar jag.
    Dessutom är hon söt.

• Mamsie

Ja, det är hemskt egentligen att vilja ha ut den som är den starkaste (i positiv bemärkelse) personligheten.
    Men vad ska man göra? Cissi är inte den bästa sång-artisten, så...

Vad tror ni om min tippning:
    Felicia vinner och blir IDOL 2006
    Marcus blir tvåa och blir den största idolen
    ??? ???

• Tottelina

Mamsie, jag tror Markus vinner! Tvåa blir Danny för han kommer in i tävlingen igen tror jag =)

• Sarasnaran

Mamsie - Ja varför inte?!
    Det är ändå alltid tvåan som det går bäst för tydligen.

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • Pyff

Gud va skönt att äntligen slippa Cissis falska stämma varje fredag - pust!
    Var det nån mer än jag som verkligen saknade Danny igår??? Jag kom på mig själv flera gånger med att sitta och vänta på att han skulle dyka upp..................

• CuteElliz

pyff: jag saknar både danny o linda... två av mina favoriter... men men... mina andra två e kvar...