Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
lost: men om de upptäcker att de strulat me omgången då Danny åkte ut så måste de ju kolla så att de inte strulat fler ggr... o Linda va toppenbra o ja, jag tyckte om henne... bättre än Cissi iaf... tycker de känns som att systemet e lite opålitligt om tittarnas favoriter åker ut gg efter gg... men inte de som verkligen hängt löst ett antal ggr... de e de jag menar... hur ska dom kunna va så säkra på att de inte trasslat tidigare om de trasslar nu... då måste dom ju kolla de... finns i andra tråden nu...
Men den här gången verkar det ju vara folk som hört av sig o sagt att det inte gick att rösta på Dannys nummer, hade det varit samma sak med Linda så hade det säkert kommit ut i pressen också.
Tack grisekno de var någon som inte förstår de där tror jag.
men de jag menar e: om de har trasslat me danny så kan de mycke väl ha trasslat tidigare också... lite konstigt att de ska trassla först nu isf... o så långt in i tävlingen... men men...
Egentligen hoppas jag kanske att det var fel på telefonröstningstekniken, men jag misstänker att sanningen är den att folk helt enkelt ringde och röstade på sina favoriter - och att Dannys "fanclub" inte ringde i fredags. Eller att "Lindas fanclub" inte ringt.
Fast som ni säger så har ju folk klagat på Danny-numret...
Inte lätt det där...
de påstår att de inte var något som blev galet nu.. men ja tror inte alls på de.
Varför tror du inte på det lostwhitoutu?
så rätt person som åkte ut :) gooo alla andra nu, utom johan :P
Det var på tiden att Cissi åkte ut.
Hon har varit duktig, men håller inte samma mått som de andra. (Johan inte inräknad
)
har bara väntat på att hon skulle ut
Johan var ju skit bra igår!!!
håller med johan var verkligen kanon igår
*big smile*
Gillade verkligen Cissi även om hon inte har lika bra röst som de flesta andra i tävlingen. Igår tyckte jag inte hennes framträdanden var det bästa men vilken inlevelse hon brukar ha ibland. Det gillar jag.
Dessutom är hon söt.
Ja, det är hemskt egentligen att vilja ha ut den som är den starkaste (i positiv bemärkelse) personligheten.
Men vad ska man göra? Cissi är inte den bästa sång-artisten, så...
Vad tror ni om min tippning:
Felicia vinner och blir IDOL 2006
Marcus blir tvåa och blir den största idolen
??? ???
Mamsie, jag tror Markus vinner! Tvåa blir Danny för han kommer in i tävlingen igen tror jag =)
Mamsie - Ja varför inte?!
Det är ändå alltid tvåan som det går bäst för tydligen. ![]()
Gud va skönt att äntligen slippa Cissis falska stämma varje fredag - pust!
Var det nån mer än jag som verkligen saknade Danny igår??? Jag kom på mig själv flera gånger med att sitta och vänta på att han skulle dyka upp..................
pyff: jag saknar både danny o linda...
två av mina favoriter... men men... mina andra två e kvar...