• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Mamma Jessis
    Status Mamma skrev 2006-09-15 23:17:52 följande:
    Mamma Jessis: Det var den som jag skrev där Jordan har på sig svarta byxor och vit fladdrande skjorta och så går han ner på knä och världens körskrik av 15000 fans hörs Ha ha haVilka minnen till låten Det var bara nåååågra år sen....ja typ 15 år sen
    Att jag skulle fylla 19 det året försöker jag liksom glömma bort att nämna då jag snackar om detta...

Fast jag blev nog inte till mig så värst över Jordan.. Donnie däremot...
  • Status Mamma

Engla 75: Min bästis tog på Joe, tänka dig HON TOOOOG på JOE MC INTYRE Åhhhh, vad avis jag var på henne. Hon tvättade inte handen på veckor efter det

• Elina86

man trycker space när hon ska börja sjunga en ny rad.. allså när själva texten blir grön... sen höger å vänter beroende på vilken sida som lyser grön.. sen ska man hålla sig i miten på det gröna

• Engla75

Status Mamma: Det där läste jag inte! *blundar*

• Mamma Jessis
    Status Mamma skrev 2006-09-15 23:19:10 följande:
    Engla 75: Min bästis tog på Joe, tänka dig HON TOOOOG på JOE MC INTYRE Åhhhh, vad avis jag var på henne. Hon tvättade inte handen på veckor efter det
    Fasen... Då hade inte ens jag tvättat handen trots att jag inte alls gillade honom...
  • Mamma Jessis
    Engla75 skrev 2006-09-15 23:18:12 följande:
    Jess Tar bort min direkt!
    Oki...
  • Status Mamma

Mamma Jessis. Men jag då...skulle fylla 16. Jag var ju lastgammal då fansen var typ 11 år.
    Kan du fatta att jag svimmade sedan när jag fick se Joe på scen bara några meter från mig

• Mamma Jessis
    Status Mamma skrev 2006-09-15 23:22:12 följande:
    Mamma Jessis. Men jag då...skulle fylla 16. Jag var ju lastgammal då fansen var typ 11 år.Kan du fatta att jag svimmade sedan när jag fick se Joe på scen bara några meter från mig
    Försöker glömma att jag faktiskt sprang på ett par av de där små 11-åringarna.... Generad

Är det OK att skylla på att jag bara vägde typ 40 kilo fast jag var 19.... *hmm*
  • Status Mamma

Jessi och Engla: Men det roliga är att Donnie Wahlberg skickade en munktröja till min andra polare, själv snackade jag bara i telefon med Jonathan en gång...eller snackade är väl att ta i...jag fnissade mest och sa typ bara Hej, ni är bäst eller nåt sånt.

Jag vet nu att Donnie är pappa, vad dem andra gör vet jag inte.

Mit intresse för kidsen tog slut i samband med att Dirty dog cd kom.

Jessie: Din tråd är en klar favvis