Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
fenomena83: Inte illa med skivkontrakt på gång så snabbt!
Han hade onekligen en bra röst, men jag hade nog snarare trott på jobb i musikaler och liknande än skivkontrakt. Fast det ena utesluter väl inte det andra.
Jag tyckte själv att det var dåligt att inte han fick komma tillbaka (i stället för Erik) när Anders hoppade av. Där är det så tydligt att det beror på utseendet, för Ville var ju betydligt bättre sångare än Erik.
Vet att det var några som spekulerade i gay eller inte.
Ni kanske redan har sett den här artikeln, annars finns svaret där:
www.expressen.se/index.jsp
Fast hemskt att läsa att han blev mobbad för det.
Oj vad ni har skrivit!!
Har haft besök i helgen och inte hunnit läsa i kapp förrän nu!
Men jag gläder mig över att bond-Anders hoppat av, jag kunde inte med honom!
Dryg och arrogant, usch...
Men attans att Kimberley åkte ut, hon hade så fin röst!
Fast jag kan förstå det lite också... nerverna satt ju utanpå, inte så där jättebra kanske...
Men röstningen och listan... jag fattar inte riktigt...
Varför är samtliga inklistrade under fredagen, var det där det var tänkt att vi skulle gissa på jokrarna, eller vadå? ![]()
Åh, jag visste att Ville var gay! Det skrek om hela honom!
(Fast synd att han blev mobbad för det, så klart.
)
ja man såg ju verkligen det på han att han var bög. ingen tvekan om den skane. bra att jhan åkte ut. han var inge bra alls..
Oneeeej, INte den där Anders Rydström! Hoppade av!
Får man ÄTA karlar???
Flämt, flämt flämt (smiley med tungan nere vid tårna! )
Alltså!...Jag brukar ALDRIG fastna för någon kändis på "det" sättet.
Men OJ!!! Vilken rysare!!!
(men som sagt, Han passade inte i idol!
Med sin kvalitet och grace! Det var lika bra han hoppade av!)
(Skulle bara hoppa in och säga i tråden min fullständiga ovation för denna Anders!!
Såg då att han var ute!
)
Anders var ju bra på 1:a audition, sen sög han ju. Bara flummade och männskan sluddrar ju när han sjunger. Förstår inte hur juryn kunde behålla honom alls. Skönt att han hoppade av.
Han hade oerhörd pondus i sin röst,
den belägrade ju den musikaliska stunden så fort han öppnade munnen.
HAn var fullständigt genommusikalisk.
Hade hur intressant uttryck som helst.
Han var väl slapp för att han visste att han var bra (Detta kanske inte var rätt forum för honom!)
(HAde blivit förvånad om en typ med HANS kvalitet hade blivit en stjärna/"tagit hem det" i Idol!)
hm, va det bara jag som tyckte att han såg hög ut på nåt vis när han pratade och sådär? å när dom filmade på honom när han satt å snackade med nån annan deltagare så såg han alldeles vimmelkantig ut i ögonen.
men han kanske va trött. det va väl alla.
men ja arrogant det va han ju, fast rätt snygg.
(jag pratar alltså om bonden... inte ville, haha)
Fenomena-> Det var ju nån som trodde att han hoppade av pga nåt missbruk.
Han var ju också ganska hoppig och nervös på scen, ryckte och gjorde konstiga rörelser. Äh, jag vet inte.
Hur som helst var han bra på första audition, men sen tyckte jag inte att han var lika bra.