• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Mysgos

Jag håller på Natalie hitills.
    Erik tycker jag är charmig också...men Cicci vet jag inte vad det är med - jag hittar inte DET med henne, men hon har fin röst.

• AmBeZa

Hmmm jag hade ju fel på en person... Skyller på min syster, det var hon som sa till mig...

sofia23: Det stod i en av dagstidningarna idag!!

Heja Cissi, trots att hon inte gjorde helt bra ifrån sig...

• Kakan83

Snövit (Natalie) är den enda som är värdig att gå vidare ikväll, enligt mig. Det här sista var fruktansvärt att lyssna på.

Längtar efter dig pyret
  • fenixen

Jag tyckte att Patrizia var duktig idag, men jog hoppas att Erik och Emma går vidare

• halstabletten

Håller på Emma och natlie. helt i en klass för sig!!

• Snulan

hejja Cissi och Natalie

sprak å fest å färg *klapp klapp* i vårt Fraggelberg!
  • Miafia33

Nathalie och Emma
    Nathalie och Erik

*håller tummarna*

tyvärr tror jag många röstar med hjärtat och inte pga hur bra personen i fråga sjunger.

jag tror att framför allt kvinnor lägger in mkt personliga värderingar när dom röstar, tyvärr

• JozephineEriksson

Å jag tyckte Natalie mer pep och skrek Vill att Cissi och Emma, eller Eric går vidare

• Status Mamma

Jag tycker Cissi var bra mycket bättre i onsdags, hon gjorde inte alls bra ifrån sig idag, men jag tror hon kommer klara sig tack vare att så många led med henne i onsdags idag röstar på henne efter uppmaning från många av er här bla.

Själv tycker jag att Nathalie och Erik var bäst ikväll.