Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Jag håller på Natalie hitills.
Erik tycker jag är charmig också...men Cicci vet jag inte vad det är med - jag hittar inte DET med henne, men hon har fin röst.
Hmmm jag hade ju fel på en person... Skyller på min syster, det var hon som sa till mig... ![]()
sofia23: Det stod i en av dagstidningarna idag!!
Heja Cissi, trots att hon inte gjorde helt bra ifrån sig...
Snövit (Natalie) är den enda som är värdig att gå vidare ikväll, enligt mig. Det här sista var fruktansvärt att lyssna på.
Jag tyckte att Patrizia var duktig idag, men jog hoppas att Erik och Emma går vidare
Håller på Emma och natlie. helt i en klass för sig!!
hejja Cissi och Natalie ![]()
Nathalie och Emma
Nathalie och Erik
*håller tummarna*
tyvärr tror jag många röstar med hjärtat och inte pga hur bra personen i fråga sjunger.
jag tror att framför allt kvinnor lägger in mkt personliga värderingar när dom röstar, tyvärr
Å jag tyckte Natalie mer pep och skrek
Vill att Cissi och Emma, eller Eric går vidare
Jag tycker Cissi var bra mycket bättre i onsdags, hon gjorde inte alls bra ifrån sig idag, men jag tror hon kommer klara sig tack vare att så många led med henne i onsdags idag röstar på henne efter uppmaning från många av er här bla.
Själv tycker jag att Nathalie och Erik var bäst ikväll.
heja cissi