• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • xxmeyaxx

därför.. gäller detta.

vi ska få in cissi till tio-i-topp.
    rösta tre gånger på henne ikväll.
    det lär väl räcka för att hon ska
    kunna få gå vidare. det är hon värd.

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • Merio

Cissi har ju en otroligt stark röst, och klarar sig galant under press! Helt klart värd en plats bland dom top-12!

• blondi75

oooohhh vad det kommer att bli spännande ikväll!! Längtar-vi ses här sen

• ming

Cissi och Erik tror jag att det blir ikväll, om det blir en kille och en tjej.

Lady Ming of Effell
  • ming

Men jag fattar inte hur Cissi INTE kunde gå vidare??? Hon ledde ju alla omröstningar som fanns, även Aftonbladets.

Lady Ming of Effell
  • grisekno
    ming skrev 2006-09-22 16:19:52 följande:
    Men jag fattar inte hur Cissi INTE kunde gå vidare??? Hon ledde ju alla omröstningar som fanns, även Aftonbladets. Lady Ming of Effell
    de som ville se henne i final kanske inte röstade, trodde hon skulle gå vidare ändå!

DÄRFÖR SKA VI RÖSTA IKVÄLL!!!!!!
  • emma2006

Jag gillar Erik och hoppas att han får komma tillbaka ikväll men det känns som att juryn inte gillar honom alls. Varför det? Han kan ju sjunga. Definetivt bäst av killarna som ännu inte gått vidare.

Go Erik!!!
  • Snulan
    emma2006 skrev 2006-09-22 16:30:42 följande:
    Jag gillar Erik och hoppas att han får komma tillbaka ikväll men det känns som att juryn inte gillar honom alls. Varför det? Han kan ju sjunga. Definetivt bäst av killarna som ännu inte gått vidare. Go Erik!!!
    Tror juryn sagt att han inte har så mycket personlighet och egen stil....att han är en i mängden.
    sprak å fest å färg *klapp klapp* i vårt Fraggelberg!
  • AmBeZa

Nån som läst Expressen eller??

Där står det vilka 6 som ska tävla ikväll!! Lite dåligt att skriva ut det!! Nu har jag som tur var inte läst det själv så jag vet bara 2 av de 6 men ändå...