Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
hi hi det är sant , han vinglar lite med ögonen,
Cicci var så dålig förra veckan trodde oxå hon skulle få fa hem!
Det jag gillar me Johan e att han har känsla, håller med om att han har trappat av, vet ej varför, o det e klart att man måste palla pressen.
Men om han har ork at plocka fram det så tror jag på honom!
Jag hade dessutom kännt igen hans röst...
Vilket jag då inte kan säga om Erik, det är det jag tycker minst om med honom, han sticker inte ut på nåt sätt, hade jag hört honom på radion så hade han låtit som vilken annan kille som helst.
Gillar heller inte (även om jag förstår att det e tufft att ta kritik) att man himlar me ögonen o dissar juryn så som han gjorde förra veckan...
Good enough motivering???
Älskar olika åsikter!!
Haha..vinglet som snäckan gör me ögonen...tar han bort det o att dra handen genom håret (eller klipper sig..hihi) så växer han i mina ögon!
Alltså, Snäckan får gärna ha sitt hår kvar.. men jag ser gärna att han färgar håret antingen mörkare eller ljusare.. fattar liksom inte grejen med att ha halva ljust och halva mörkt!! Fyyy!
Jamen e det en grej att han vill ha det så??
Hur svårt kan det annars va att antingen färga eller färga av...skumt!?
Den motiveringen var klockren
Men jag är ju av en annan åsikt när det gäller Johan. Tycker också att ERik är farligt nära att vara en medelmåtta men han är ändå ett "idolmaterial"
Johan ser jag inget "idolmaterial" i. Han är osäker, seg och ser ut som han vill fly från scenen...
Snäckans hår är fint sådär tvåfärgat tycker jag....
Det där när han tittar uppåt och nästan stänger ögonen skulle passa bättre om han gjorde en Cradle of Filth eller Dimmu Borgir låt ![]()