• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • BabyJia

Näe...Erik får absolut inte åka. Cissi hoppas jag på fortfarande, för sångmässigt har hon inget där å göra:-/

• Carisma95

Hoppas inte heller Erik åker. Han har varit lite klen, men tycker att han sjunger betydligt bättre när han tar (som i denna låten!)
    Tror han kan mer än han har visat!

• Elina87

Såhär på rak arm hoppas jag att erik, johan eller snäckan åker, huvva!

• Kakan83

För min spelar det ingen roll om Snäckan, Cissi, Johan eller Erik åker ut idag. Tycker inte att någon av dom har något där att göra.
    Heja Markus! Han har en sångröst som jag ryser av välbehag av att lyssna på, en utstrålning som gör mig glad och ett utseende att vila ögonen på!

Längtar efter dig pyret
  • Miafia33

ikväll hoppas jag att Cissi åker ut..
    Snäckan är inget vidare han heller men han kan åtminstone sjunga någorlunda utan att det skär i öronen.

har forfarande svårt att acceptera att Nathalie inte är kvar

• dotter04

Ja just det, det är ju Idol ikväll!!! Yes, då har jag ju kvällen räddad... är hemma själv med dottern då maken jobbar...
    Jag hoppas ärligt talat att Snäckan åker, vet inte om jag gillar hans stil...

• Kakan83

MiaFia33

Håller med dig ang Nathalie. Nästan skamligt att hon åkte ut och så många urdåliga får stanna kvar!

Längtar efter dig pyret
  • Mamma Mysig

Jag tycker johan är jättebra, fast bäst är ju Markus

• dotter04

MiaFia33 och Kakan83, jag håller också med er om Nathalie. Tycker det var väldigt märkligt att hon åkte ut faktiskt.

• Miafia33

Jag lyssnade på bidragen inför kvällen

dessa tycker jag har gjort bra låtval

Danny (älskar den låten)
    Linda
    Erik
    Marcus