Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Näe...Erik får absolut inte åka. Cissi hoppas jag på fortfarande, för sångmässigt har hon inget där å göra:-/
Hoppas inte heller Erik åker. Han har varit lite klen, men tycker att han sjunger betydligt bättre när han tar (som i denna låten!)
Tror han kan mer än han har visat!
Såhär på rak arm hoppas jag att erik, johan eller snäckan åker, huvva!
För min spelar det ingen roll om Snäckan, Cissi, Johan eller Erik åker ut idag. Tycker inte att någon av dom har något där att göra.
Heja Markus! Han har en sångröst som jag ryser av välbehag av att lyssna på, en utstrålning som gör mig glad och ett utseende att vila ögonen på!
ikväll hoppas jag att Cissi åker ut..
Snäckan är inget vidare han heller men han kan åtminstone sjunga någorlunda utan att det skär i öronen.
har forfarande svårt att acceptera att Nathalie inte är kvar
Ja just det, det är ju Idol ikväll!!!
Yes, då har jag ju kvällen räddad... är hemma själv med dottern då maken jobbar...
Jag hoppas ärligt talat att Snäckan åker, vet inte om jag gillar hans stil...
MiaFia33
Håller med dig ang Nathalie. Nästan skamligt att hon åkte ut och så många urdåliga får stanna kvar!
Jag tycker johan är jättebra, fast bäst är ju Markus
MiaFia33 och Kakan83, jag håller också med er om Nathalie. Tycker det var väldigt märkligt att hon åkte ut faktiskt.
Jag lyssnade på bidragen inför kvällen
dessa tycker jag har gjort bra låtval
Danny (älskar den låten)
Linda
Erik
Marcus