• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Majja M

xxmeyaxx.. Min dotter (3år) tyckte att Linda var ful.. "Hon har så svart hår"...
    Men hon gillade Markus, mamma har inte sagt någonting

• xxmeyaxx
    3barnsmor35 skrev 2006-10-20 21:18:44 följande:
    Jaaa, han tyckte han satte texten idag....eeeh....nej det gjorde han def inte.Ok att man kan sjunga den på sitt sätt, men att svälja halva versen gör ju inte ngn gott Världens bästa mamma till mina barn
    Precis det jag menar. Jag tycker att han bara svamlade.
    En rörelse i ögonvrån.
  • majja1

Ja tycker också att Linda ser lite ruggig ut...blir lite rädd

• xxmeyaxx
    Majja M skrev 2006-10-20 21:19:47 följande:
    xxmeyaxx.. Min dotter (3år) tyckte att Linda var ful.. "Hon har så svart hår"... Men hon gillade Markus, mamma har inte sagt någonting
    Haha. Nje. Ful är hon ju inte
    men hon har ett läskigt utseende.. typ, ögonen. jag är livrädd för dom.
    En rörelse i ögonvrån.
  • 3barnsmor35
    SweetStarAngel skrev 2006-10-20 21:18:51 följande:
    Skulle varit kul om någon valt en Thin Lizzy låt eller Dio eller Metallica..om ni förstår vad jag menar, lite tyngre men ändå inte för tungtGillade dock Dannys låtval, är svag för Guns N`Roses, Axl hade grymt bra röst.... Sevanna och Susanna är världens sötaste barn
    Jag sjöng till den i bilen på vägen hem från ICA idag, så jag älskar också den, dvs originalversionen Maken hade bra skivor i bilen hehe
    Världens bästa mamma till mina barn
  • Mysgos

Ja, jag får blunda när Linda sjunger - då är hon jättebra. Men när man tittar på henne så är det inte lika bra...

?*`?-» ?*`?-» Dag 13 = negativt Äl test ?*`?-» ?*`?-»
  • xxmeyaxx

snygg början-pose.

En rörelse i ögonvrån.
  • ming

Linda är helt okej idag faktiskt!

Kossan af Svammel
  • majja1

Jag tror Felicia eller Sara åker faktiskt..