• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • SweetStarAngel

Han gjorde den grymt bra, dessutom med halsont. Jag blev imponerad. Dessutom en bra låtCool

3barnsmor35 skrev 2006-10-20 21:31:47 följande:
    Var det bara jag som tyckte Danny slaktade "Sweet Child...."?Världens bästa mamma till mina barn
    Sevanna och Susanna är världens sötaste barn
  • SweetStarAngel

Han är betuttad i henneRäcka ut tungan

xxmeyaxx skrev 2006-10-20 21:33:41 följande:
    Arcoiris skrev 2006-10-20 21:33:19 följande: Clabbes kommentarer suger. Släng ut gubben och ta in lite nytt blod i juryn Han ger alltid Felicia beröm. Börjar bli lite trist nu.En rörelse i ögonvrån.
  • dotter04
    ming skrev 2006-10-20 21:30:13 följande:
    Omröstning: Vem ska ut på IDOL ikväll?
    Snäckan tycker jag ska ut. Tycker han är så pinsam på scen.
  • 3barnsmor35
    SweetStarAngel skrev 2006-10-20 21:35:49 följande:
    Var det bara jag som tyckte Danny slaktade "Sweet Child...."?Världens bästa mamma till mina barn Sevanna och Susanna är världens sötaste barn
    Låten är kanonbra, men jag tyckte inte han gjorde den bra.
    Han kanske borde ha satsat mer på Sheryl Crows version...
    Världens bästa mamma till mina barn
  • ming
    Markus -Okej, men faktiskt inte så bra som vanligt.
    Cissi - Skitbra idag. Hon behöver nog det, hon har ju inte lyst så starkt på sistone.
    Snäckan - Helt okej, inte sämst.
    Erik - Bra som alltid!
    Johan - För första gången var han bra! Tom BÄST!
    Felicia - Åker ut.
    Danny - Jag blev positivt överraskad.
    Linda - Hade tröttnat lite på hur kass hon var innan, men idag var hon ganska bra.

Åker ut: Felicia
    Bäst: Johan
    Kossan af Svammel
  • Licizzi

Tycker att Snäckan ska åka ut o Markus e klart den som är bäst ikväll

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • SweetStarAngel

Aldrig hört den versionen

3barnsmor35 skrev 2006-10-20 21:37:37 följande:
    Han gjorde den grymt bra, dessutom med halsont. Jag blev imponerad. Dessutom en bra låt 3barnsmor35 skrev 2006-10-20 21:31:47 följande: Var det bara jag som tyckte Danny slaktade "Sweet Child...."?Världens bästa mamma till mina barn Sevanna och Susanna är världens sötaste barnLåten är kanonbra, men jag tyckte inte han gjorde den bra.Han kanske borde ha satsat mer på Sheryl Crows version...Världens bästa mamma till mina barn
  • Coursell

Blir mer och mer imponerad av Danny. Tyckte inte om honom från början, trodde han var sån som skulle rida vidare pga sitt utseende. Men shit säger jag bara, jag ryser när han sjunger. Grymt bra.

Däremot så är jag besviken på snäckan. Gillade honom inte innan, men tänkte att nu ska vi väl få höra nåt ordentligt från honom när han hamnar i sin egen changer. Vilken meslåt, skittrist och dåligt.

Tyckte lite synd om Felicia, hon ÄR ju ingen rockbrud alltså...

• 3barnsmor35

Ming,

Johan var abs bäst idag, jag har inte gillat honom innan så jag var impad!

Världens bästa mamma till mina barn