• Hella77

Vi Som Fixar Våra Naglar Själva [DEL 2]

Mia: Ingen aning... Får hem mitt första paket nästa vecka förhoppningsvis, så jag kan tyvärr inte säga nåt om det.
    Men jag jobbar ju med akryl, så jag kan inte jämföra mina gamla geléprodukter med dom på Naio...

Rör... hmm... Kolla: http://www.znails.se/
    Där finns det 9w-rör för 50:-/st exkl. moms...
    Var rädd om varandra
  • Hella77
    Mia: Kolla även på http://www.znails.se/ om de kanske har bättre geléprodukter.
    Kollade lite snabbt nu, och de verkar ha bättre grejer än vad som finns att få tag på, på Tradera...
    Var rädd om varandra
  • Miafia33

Tack snälla Hella

passar röret till min lampa tror du, eller det finns endast en storlek på dessa

• Miafia33

undrar om gelen jag har köpt är så bra

den är väldigt tunn och inte alls så trögflytande som den som används på salong

• Hallontrollet

Hella: Vet du om lysröret passar till lampan jag köpte av dig?
    Tror inte lampan funkar som den skall tyvärr.

• Hella77
    Mia: Så tyckte jag med när jag använde gelé...
    Tyckte att det blev alldeles för tunnt Ledsen

Hallontrollet: Varför fungerar den inte då?
    Torkar inte naglarna?
    Var rädd om varandra
  • krakel

aa på så vis.. ja jag är "kompis" med hon som gör mina naglar men tror inte hon är sugen på at lära mig .. hehe utan jag får nog snällt gå en kurs hos henne då hihi...

ska kika runt lite hos er och på sidorna du länka mig TACK stillade min nyfikenhet,,,,för stunden HAHAHA

• Hallontrollet

Hilla: Nej verkligen inte.. skall jag få det någorlunda bra så får jag sitta ca 10 minuter varje "lager"/"omgång" om du förstår.

Jätte trist eftersom jag inte har tålamod eller "tid", det tar jätte lång tid.

• Hella77
    Hallontrollet: Torkar du bort det kladdiga lagret som blir efter varje torkning då?
    Du ska bara sitta max 3 minuter och efter det så blir det en kladdig yta, som ska torkas bort.
    Under den kladdiga ytan sitter gelén. Torka inte bort det med aceton!
    Är det det problemet du har?
    Var rädd om varandra
  • Miafia33

Hella77:

ska materialet bli kladdigt efter man suttit i lampan

varför?

Svar på tråden Vi Som Fixar Våra Naglar Själva [DEL 2]