• Hella77

Vi Som Fixar Våra Naglar Själva [DEL 2]

Mia: Ja, det är bara själva ytan som är lite kladdig, och då torkar man bort det med en acetonfri remover.

Varför vet jag inte... Det är bara så Skrattande

Iallafall med den som Hallontrollet använder...
    På salong kanske det är annorlunda! Har ingen aning...
    Var rädd om varandra
  • Hallontrollet

Jag får helt enkelt testa igen..
    får prova lite helt enkelt :)

kan man ta aceton fri remover eller måste det vara den där "vätskan" man fick med ellos paketet?

Den e snart slut ju och vet inte vart ja ska få tag på en lika dan, fast funkar acetonfritt så vore det ju kanon :)

Tack för hjälpen :)

• Hella77

Ja, acetonfri remover funkar precis lika bra!

Var rädd om varandra
  • Hella77
    Hallontrollet: Hur går det?

Och hur är det för er andra?

Nu börjar det ju bli höst och jag känner att detta är en perfekt tid för att sitta inne och göra naglar, under tiden det regnar ute *mysigt*

Och nu slipper ju naglarna ta stryk av allt badande också... Kanon! Skrattande

Jag ska göra mina naglar nästa vecka tror jag.
    Har låtit dom vila lite men nu räcker det SkrattandeRäcka ut tungan
    Var rädd om varandra
  • Hella77

Nån av er som jobbar med Creative's grejer?

Isåfall kan jag tipsa om billiga nagellack från Creative's...
    Bland de bästa att få tag på... Flört

Var rädd om varandra
  • Hella77
    Billigt! ----> http://www.tradera.com/auction/aid_32274657

(Inte min auktion)
    Var rädd om varandra
  • Miafia33

hej hella

jag väntar på röret till min uvlampa, sen är det bygga som gäller jag kör med depends lösnaglar så länge och tack vare dom har mina egna nagler växt en hel del. Det blir dessutom snyggare att kunna sätta tippar längre fram på nageln

• Hella77

Så bra Mia! Glad Jovisst är det lättare att sätta tippar om det redan finns en liten längd på den egna nageln. Det ser ju mer naturligt ut då...

Var rädd om varandra
  • Hallontrollet

Hella: hur det går?
    ja du, har svärmor på besök -blir knäpp- så det har inte blivit mycket nagelpill..
    Och pga av saker som hänt så har ja bitit av mina egna...Så vete tusan hur jag skall göra nu... får väl ge f*n i att bita ett tag och sedan sätta på nya på mig själv...
    Hoppas allt är bra annars...

• Hella77
    Hallontrollet: Jag väntar på att mina naglar ska vila färdigt och sen kommer jag göra naglar så det ryker om det Skrattande

Men under tiden så kommer en kompis ikväll som vill att jag ska göra naglar på henne.
    Eller rättare sagt, fylla på dom...
    Ska bli kul!
    Var rädd om varandra
Svar på tråden Vi Som Fixar Våra Naglar Själva [DEL 2]