• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • Wkd chick

yeah jag fattar inte hur tiden kan gå så fort snart e re ddax för dubbelavsnitt!!!!

• Tingilya
    Licizzi skrev 2006-10-06 12:10:31 följande:
    Det är dem 2 sista avsnitten som ska visas nu på måndag, avsnitt 21 o 22..Måndagen efter börjar säsong 2 med avsnitt 1..Redan fredag ju, bara 3 dgr kvar till att se Wentworth´s ögon..mmm♥ Älskar D o Cicci f. o5o726 ♥
    Tack, jag såg just avsnitt 16..inte så många kvar å se då
  • dio

Åååh men va härligt Då kan ju jag börja se också, men jag har tjuvkikat lite på första avsnittet på andra säsongen Spännande värre!
    Men varför ska dom börja visa det klockan 22 om jag har uppfattat er rätt, va fan då får man ju vänta så länge och kanske t om, gud förbjude, är trött

Im Pretty Sure I got my car pregnant!
  • Habaladabala

Oj kommer det en säsong 2?? jag som har fasat för att det ska ta slut nu på måndag eftersom de visar de två sista avsnitten på samma kväll...
    Vad härligt att det fortsätter!!!

• Licizzi

dem börjar visa det 22 för det är nya avsnitt av cityakuten som börjar kl 21

♥ Älskar D o Cicci f. o5o726 ♥
  • Habaladabala

Hmm vad sent om man ska upp och jobba... Men det fortsätter gå på måndagar??

• Licizzi

Japp, d blir väl till att ställa videon då, TJEJJJEN...

♥ Älskar D o Cicci f. o5o726 ♥
  • Wallin86

Men det kan ju inte komma en säsong till?? Hur ska det gå...

• Habaladabala

Licizzi,
    Japp videon blir bokad varje måndag...

Wallin86,
    Jag tyckte det var otänkbart att de skulle kunna dra ut allt på 22 avsnitt... De kan nog dra ut på det ännu mer..

• Licizzi

Har hört av andra som redan har tittat en bra bit in på 2a säsongen att det kommer att bli så mycket bättre o spännande, så håll ut..Jag håller ut iaf, bara jag får se Wentwort`s ögon så blir jag gladRäcka ut tungan

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
Svar på tråden Prison Break!