• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • sandy85

cityakuten börjar ju den 16 oktober... kommer prison break efter cityakuten varje måndag då? allstå klockan 22 varje måndag?

• Licizzi

Då var det dags snart då, o dubbelavsnitt oxå..Kan man bli lyckligare..tror inte det..

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • dio

vad är det för avsnitt nu? 21, 22 på första säsongen?

Im Pretty Sure I got my car pregnant!
  • Licizzi

Japp d stämmer, d e avsnitt 21 o 22, sista avsnitten på säsong 1..Spännande

• dio

Ooo har ju redan sett dom, men kanske måste se dom igen eftersom dom är så spännande
    Men woohoo! DÅ börjar säsong 2 nästa måndag alltså! Cant wait

Im Pretty Sure I got my car pregnant!
  • Emilia82

suck jag trodde prison break sku sluta efter ikväll,då måste man alltså se en säsong till för att få veta hur det går?????

• Emilia82

alltså jag gillar serien och ögongodiset:) men vill veta slutet,så spännande ju!!!

• Licizzi

nej, det kan ju inte sluta såhär, dem måste rad upp detta med sk att vicepresidenten e död, fast det är han inte ju..o sen måste dem rentvå Lincoln fr domen, NEJ här är ju sååå mycket att reda upp..

• Wallin86

Ja ikväll är det "uppesittar kväll"...!! Hur många säsonger finns det egentligen?? Det måste ju ta slut snart?? De kan ju inte komma mer än ut...Jag har alltså inte sett mer än de avsnitt som går just nu i Sverige!!

Svar på tråden Prison Break!